a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, marketing i zarządzanie;
c) staż pracy: minimum 5 lat
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- ustawy o Finansach Publicznych;
- Kodeksu Spółek Handlowych (KSH);
d) umiejętności:
- zarządzania nieruchomościami;
- obsługi komputera, w tym programów MS Office;
- rozwiązywania złożonych problemów;
- współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki i Gminy Miejskiej Kraków;
- analitycznego myślenia;
e) samodzielność, odpowiedzialność, terminowość;
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Infrastruktury Wodnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
- Ustalenie istniejących uwarunkowań w zleceniach MPEC-owi utrzymania gminnego magazynu powodziowego;
- Opracowanie audytu określającego mocne i słabe strony trybu bezkonkurencyjnego w stosunku do trybu konkurencyjnego na podstawie dostępnych materiałów i doświadczeń;
- Rekomendacja dla zamówienia na utrzymanie magazynu powodziowego i częściowo o utrzymanie 6 pompowni deszczowych od 1 stycznia 2026r.;
- Współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Zespołem Radców Prawnych.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: etat
c) miejsce: Kraków, os. Szkolne 27,
d) opis stanowiska pracy: administracyjno-biurowa;
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 6 500,00 zł do 7 000,00 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.ziw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@ziw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@ziw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/10-25”- w terminie do dnia 12.05.2025 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/10-25.
Decyduje data wpływu do ZIW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@ziw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01, 12 323 30 02.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.