a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie średnie lub wyższe - preferowane kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, architektura, ekonomia, energetyka,
c) staż pracy: minimum 2 lata dla wykształcenia średniego,
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
a) znajomość:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- struktury organizacyjnej gminy Kraków,
- ustawy o kodeksie postępowania administracyjnego.
b) motywacja do podjęcia pracy w nowej jednostce,
c) dyspozycyjność,
d) odpowiedzialność,
e) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu,
f) wysoka kultura osobista i umiejętność reprezentowania jednostki w kontaktach z mieszkańcami;
g) umiejętności:
- obsługi komputera, programów MS Office,
- szybkiego diagnozowania problemów,
- posługiwania się urządzeniami biurowymi,
- sporządzania pism, protokołów notatek,
- dobrej organizacji pracy nad wieloma projektami jednocześnie,
- czynne prawo jazdy kat. B umożliwiające kierowaniem samochodem służbowym,
- pracy w zespole.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) bieżąca i okresowa kontrola i ocena stanu technicznego infrastruktury w zakresie obiektów miejskich,
b) dokonywanie rozliczeń rzeczowych i finansowych;
c) rozliczanie faktur pod względem zgodności z umową;
d) kontrola w zakresie realizacji zawartych umów;
e) wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonego.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat
c) Miejsce: os. Szkolne 27
d) Opis stanowiska pracy:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki oraz w terenie (miasto Kraków)
e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału 4242,00 zł do 6500,00 zł brutto (w zależności od stażu pracy) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia)
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@kegw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@kegw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/03-24”- w terminie do dnia 18.03.2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/03-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@kegw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.