Informacje publiczne nie publikowane w BIP podlegają udostępnieniu w trybie na wniosek. W tym celu należy złożyć wniosek w Sekretariacie jednostki. Informacja zostanie udostępniona w terminie niezwłocznie do 14 dni od daty złożenia wniosku.
Komunikat odnośnie biura Z.W. Renoma
W trosce o bezpieczeństwo, w przypadku otrzymania wezwania do zapłaty z tytułu braku biletu, zaleca się korzystanie z drogi elektronicznej w przypadku chęci:
1. okazania ważnego na moment kontroli biletu okresowego zapisanego na kartach miejskich na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl;
2. dokonania płatności tytułem opłaty dodatkowej bądź opłaty manipulacyjnej na nr rachunku: 65 1090 1098 0000 0001 3176 8346 Santander Bank Polska S.A.;
3. złożenia reklamacje na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.
Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Punkcie Obsługi Klienta ZW Renoma ul. Wileńska 2a Kraków. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
Zakłady Wielobranżowe Renoma Sp. z o.o.
tel. 12 306 77 11
e-mail: kontakt.krakow@zwrenoma.pl
godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 08:00 – 16:00 oraz środy w godzinach 10.00 – 18.00