Zapraszamy do zapoznania się z procedurami Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej z wyłączeniem informacji publicznej której treść udostępniona została na stronie Biuletynu Informacji Publicznej mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Transportu Publicznego ul. Wielopole 1 31-072 Kraków
• za pomocą poczty elektronicznej: sekretariatdt@ztp.krakow.pl
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Zasady ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego zostały zamieszczone w zakładce Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
Informacje o stanie sprawy uzyskać można telefonując pod numer 12 616 86 02.
Sprawy wpływające rozpatrywane są zgodnie z kolejnością wpływu do tutejszej jednostki.
Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane przez Dyrektora Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie - po uprzednim umówieniu.
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę), adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Tryb postępowania w sprawach skarg i wniosków reguluje Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1629) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5 poz. 46).