2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3. Umowa zał. 2 - opis systemu - taki sam dla obu umów
4. Umowa zał. 3 - powierzenie danych osobowych - taki sam dla obu umów
5. Umowa zał. 4 - podwykonawcy - taki sam dla obu umów
7. Umowa windykacja - zał. 1 OPZ
9. Umowa Kontrola - zał. 1 OPZ
10. Umowa Kontrola zał. 5 - szczegółowe warunki
11. Raport kontrolny zał. 6
12. Formularz JEDZ - Plik w formie ZIP przed otwarciem należy go rozpakować
14. Formularze do wypełnienia dla wykonawców- zał. 3-7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 24.10.2019
16. Pismo informujące o zmianie umowy na kontrolę
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 25.10.2019
18. Pismo informujące o zmianie umowy na kontrolę
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 28.10.2019
19. Pismo informujące o zmianie SIWZ
Odpowiedzi na zadane pytania od 1 - 72 i zmiany SIWZ
20. Odpowiedzi na pytania 1-72 i zmiany SIWZ
21. Odpowiedzi na pytania i zmiana SIWZ - Formularz JEDZ
22. Odpowiedzi na pytania i zmiana SIWZ - Formularz Oferty
Sprostowanie na zadane pytania
23. Sprostowania odpowiedzi na pytanie nr 61
Informacja z otwarcia ofert:
24. Informacje z otwarcia ofert 20.11.2019
Informacja o unieważnieniu postępowania pn.: "Świadczenie usług kontroli dokumentów przewozu pasażerów systemu Komunikacji Miejskiej w Krakowie oraz prowadzenie windykacji i egzekucji należności powstałych z tytułu wystawienia wezwań do zapłaty opłat dodatkowych i należności przewozowych"
25. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 26.11.2019
26. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
27. Ponowienie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty