Zapytanie ofertowe nr 2/2020
Zapytanie ofertowe w trybie art. 69-73 ustawy z dnia 29. stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) - zapytania o cenę na roboty remontowe polegające na wykonaniu remontu podłogi na korytarzu szkolnym na pierwszym piętrze w Szkole Podstawowej nr 117 im. Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej w Krakowie, ul. Kurczaba 15
I ZLECENIODAWCA
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 117 im. Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej w Krakowie
II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
o demontaż starej posadzki z tworzyw sztucznych
o położenie samopoziomującej masy szpachlowej pod wykładziny, wylewka korygująco-wyrównująca o grubości minimum 2 mm, na powierzchni 157 m2
o położenie nowej posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych z atestem dla placówek oświatowych, na korytarzu o powierzchni 157 m2 z wywinięciem na ścianę
o zgrzanie wykładzin rulonowych
o wywóz i utylizacja odpadów i gruzu
III TERMIN WYKONANIA ZADANIA
Termin rozpoczęcia robót możliwy jest od 20 lipca 2020 r.
Zakończenie realizacji prac do 10 sierpnia 2020 r.
IV WARUNKI PŁATNOŚCI
Faktura przelewowa z 30-dniowym terminem płatności, wystawiona po zakończeniu i odebraniu przez Zleceniodawcę robót, na płatnika: Gminę Miejską Kraków Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP: 676 101 37 17, REGON: 351554353 oraz odbiorcę: Szkołę Podstawową nr 117 im. Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej ul. Kurczaba 15, 30-868 Kraków.
V TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę – kosztorys należy przesłać w formacie .pdf na adres mailowy: place@sp117.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły do dnia 15 czerwca 2020 r.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17 czerwca o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Kurczaba 15, 30-868 Kraków.
VI KRYTERIA WYBORU OFERTY
Jedynym kryterium oceny oferty jest cena. Oferta powinna określać cenę brutto za całość robót wymienionych w punkcie II. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty
i składniki związane z wykonaniem prac oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
VII UWAGI
Przed złożeniem oferty zainteresowani mogą sprawdzić w terenie warunki wykonania zadania. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi do 7 dni roboczych wszystkie podmioty, które dostarczyły oferty w ustalonym terminie. Firma, która zostanie wybrana do realizacji zamówienia zobowiązania jest do zawarcia umowy ze zleceniodawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
VIII OSOBA DO KONTAKTU
Karolina Burda - referent ds. płac, pod adresem mailowym: place@sp117.pl