na realizację w formie powierzenia, w okresie od 1.09.2020 r. do 31.08.2022 r. zadania publicznego w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
Tytuł zadania publicznego: „Prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w lokalu/lokalach Podmiotu/ów”.
Komórka realizująca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania: 8 480 400,00 zł (słownie: osiem milionów czterysta osiemdziesiąt tysięcy czterysta złotych)
1. w roku 2020 planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 1 413 400,00 zł (słownie: jeden milion czterysta trzynaście tysięcy czterysta złotych):
1) dla Dzielnicy I - Stare Miasto - w przypadku placówki zapewniającej 28 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 41 440,00 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy czterysta czterdzieści złotych),
2) dla Dzielnicy I - Stare Miasto -w przypadku placówki zapewniającej 35 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 51 800,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy osiemset złotych),
3) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych),
4) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
5) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - w przypadku placówki zapewniającej 65 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 96 200,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście złotych),
6) dla Dzielnicy IV – Prądnik Biały -w przypadku placówki zapewniającej 40 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 59 200,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście złotych),
7) dla Dzielnicy IV – Prądnik Biały - w przypadku placówki zapewniającej 82 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 121 360,00 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych),
8) dla Dzielnicy V – Krowodrza - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych),
9) dla Dzielnicy VI – Bronowice – w przypadku placówki zapewniającej 60 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
10) dla Dzielnicy VII – Zwierzyniec – w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
11) dla Dzielnicy VIII – Dębniki – w przypadku placówki zapewniającej 70 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 103 600,00 zł (słownie: sto trzy tysiące sześćset złotych),
12) dla Dzielnicy X – Swoszowice – w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
13) dla Dzielnicy XI – Podgórze Duchackie - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
14) dla Dzielnicy XII – Bieżanów – Prokocim- w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
15) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - w przypadku placówki zapewniającej 33 miejsca planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 48 840,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy osiemset czterdzieści złotych),
16) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - w przypadku placówki zapewniającej 45 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 66 600,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset złotych),
17) dla Dzielnicy XIII – Podgórze - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
18) dla Dzielnicy XIII – Podgórze - w przypadku placówki zapewniającej 40 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 59 200,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście złotych),
19) dla Dzielnicy XV – Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 25 miejsc wynosi: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych),
20) dla Dzielnicy XVI – Bieńczyce – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 30 miejsc wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
21) dla Dzielnicy XVI – Bieńczyce – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 30 miejsc wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
22) dla Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 44 400,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych),
23) dla Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie - w przypadku placówki zapewniającej 55 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 81 400,00 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy czterysta złotych),
24) dla Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych),
25) dla Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - w przypadku placówki zapewniającej 32 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 47 360,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych);
2. w roku 2021 planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 4 240 200,00zł (słownie: cztery miliony dwieście czterdzieści tysięcy dwieście złotych):
1) dla Dzielnicy I - Stare Miasto- w przypadku placówki zapewniającej 28 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 124 320,00 zł (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące trzysta dwadzieścia złotych),
2) dla Dzielnicy I - Stare Miasto- w przypadku placówki zapewniającej 35 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 155 400,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy czterysta złotych),
3) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 111 000,00 zł (słownie: sto jedenaście tysięcy złotych),
4) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
5) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - w przypadku placówki zapewniającej 65 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 288 600,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt osiem tysięcy sześćset złotych),
6) dla Dzielnicy IV – Prądnik Biały - w przypadku placówki zapewniającej 40 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 177 600,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset złotych),
7) dla Dzielnicy IV – Prądnik Biały - w przypadku placówki zapewniającej 82 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 364 080,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt cztery tysiące osiemdziesiąt złotych),
8) dla Dzielnicy V – Krowodrza - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 111 000,00 zł (słownie: sto jedenaście tysięcy złotych),
9) dla Dzielnicy VI – Bronowice - w przypadku placówki zapewniającej 60 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 266 400,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt sześć tysiące czterysta złotych),
10) dla Dzielnicy VII – Zwierzyniec – w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
11) dla Dzielnicy VIII – Dębniki – w przypadku placówki zapewniającej 70 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 310 800,00 zł (słownie: trzysta dziesięć tysięcy osiemset złotych),
12) dla Dzielnicy X – Swoszowice – w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
13) dla Dzielnicy XI – Podgórze Duchackie - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
14) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - w przypadku placówki zapewniających 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
15) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - w przypadku placówki zapewniających 33 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 146 520,00 zł (słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych),
16) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - w przypadku placówki zapewniającej 45 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 199 800,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset złotych),
17) dla Dzielnicy XIII – Podgórze w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
18) dla Dzielnicy XIII – Podgórze w przypadku placówki zapewniającej 40 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 177 600,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset złotych),
19) dla Dzielnicy XV – Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 25 miejsc wynosi: 111 000,00 zł (słownie: sto jedenaście tysięcy złotych),
20) dla Dzielnicy XVI – Bieńczyce – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 30 miejsc wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
21) dla Dzielnicy XVI – Bieńczyce – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 30 miejsc wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
22) dla Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
23) dla Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie w przypadku placówki zapewniającej 55 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 244 200,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści cztery tysiące dwieście złotych),
24) dla Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 111 000,00 zł (słownie: sto jedenaście tysięcy złotych),
25) dla Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - w przypadku placówki zapewniającej 32 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 142 080,00 zł (słownie: sto czterdzieści dwa tysiące osiemdziesiąt złotych);
3. w roku 2022 planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 2 826 800,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset dwadzieścia sześć tysięcy złotych osiemset):
1) dla Dzielnicy I - Stare Miasto – w przypadku placówki zapewniającej 28 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 82.880,00 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych),
2) dla Dzielnicy I - Stare Miasto – w przypadku placówki zapewniającej 35 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 103 600,00 zł (słownie: sto trzy tysiące sześćset złotych),
3) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 74 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych),
4) dla Dzielnicy III – Prądnik Czerwony w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
5) dla Dzielnicy III - Prądnik Czerwony w przypadku placówki zapewniającej 65 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 192 400,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące czterysta złotych),
6) dla Dzielnicy IV – Prądnik Biały - w przypadku placówki zapewniającej 40 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 118 400,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy czterysta złotych),
7) dla Dzielnicy IV – Prądnik Biały - w przypadku placówki zapewniającej 82 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 242 720,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści dwa tysiące siedemset dwadzieścia złotych),
8) dla Dzielnicy V – Krowodrza - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 74 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych),
9) dla Dzielnicy VI – Bronowice - w przypadku placówki zapewniającej 60 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 177 600,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset złotych),
10) dla Dzielnicy VII – Zwierzyniec – w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
11) dla Dzielnicy VIII – Dębniki – w przypadku placówki zapewniającej 70 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 207 200,00 zł (słownie: dwieście siedem tysięcy dwieście złotych),
12) dla Dzielnicy X – Swoszowice – w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
13) dla Dzielnicy XI – Podgórze Duchackie - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
14) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim –w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
15) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim –w przypadku placówki zapewniającej 33 miejsca planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 97 680,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych),
16) dla Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim –w przypadku placówki zapewniającej 45 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 133 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych),
17) dla Dzielnicy XIII – Podgórze - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
18) dla Dzielnicy XIII – Podgórze - w przypadku placówki zapewniającej 40 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 118 400,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy czterysta złotych),
19) dla Dzielnicy XV – Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 25 miejsc wynosi: 74 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych),
20) dla Dzielnicy XVI – Bieńczyce – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 30 miejsc wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
21) dla Dzielnicy XVI – Bieńczyce – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki zapewniającej 30 miejsc wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
22) dla Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie - w przypadku placówki zapewniającej 30 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 88 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych),
23) dla Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie - w przypadku placówki zapewniającej 55 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 162 800,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dwa tysiące osiemset złotych),
24) dla Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - w przypadku placówki zapewniającej 25 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 74 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych),
25) dla Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - w przypadku placówki zapewniającej 32 miejsc planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi: 94 720,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące siedemset dwadzieścia złotych).
W przypadku, gdy wysokość środków przewidzianych umową w znacznym stopniu utrudni lub uniemożliwi realizację zadania (w szczególności, gdy z uwagi na niewystarczające środki wystąpią poważne utrudnienia w zatrudnianiu osób bezpośrednio wykonujących zadanie), w celu zapewnienia ciągłości realizacji zadania i właściwej jakości realizowanych usług możliwe jest zwiększenie dotacji bez zmiany przewidywanego zakresu rzeczowego na podstawie nowego kosztorysu przedłożonego przez podmiot realizujący zadanie, zaakceptowanego przez Realizatora zadania. Zwiększenie dotacji nie może być większe niż o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę liczony w stosunku do minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego na dzień 1 stycznia 2020 r.
Termin realizacji zadania: 1.09.2020 r. do 31.08.2022 r.
Miejsce realizacji zadania: teren Gminy Miejskiej Kraków, w zasobach lokalowych Oferenta wskazanych w złożonej ofercie.
Środki przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania publicznego: Gmina Miejska Kraków w roku 2019 przekazała na realizację przedmiotowego zadania publicznego środki finansowe w wysokości 8 108 374,00 zł (słownie: osiem milionów sto osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt cztery złotych).
W 2020 r. na realizację zadania przeznaczono: 8 108 374,00 zł (słownie: osiem milionów sto osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt cztery złotych).
Warunki realizacji zadania publicznego:
1. Realizacja zadania publicznego obejmuje prowadzenie placówki/-ek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w okresie od 1.09.2020r. do 31.08.2022r. w lokalu/ach Podmiotu:
1) na terenie Dzielnicy I - Stare Miasto - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 28 miejsc,
2) na terenie Dzielnicy I - Stare Miasto - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 35 miejsc,
3) na terenie Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
4) na terenie Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
5) na terenie Dzielnicy III – Prądnik Czerwony - placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniających odpowiednio 65 miejsc,
6) na terenie Dzielnicy IV – Prądnik Biały - placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniających odpowiednio 40 miejsc,
7) na terenie Dzielnicy IV – Prądnik Biały placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 82 miejsca,
8) na terenie Dzielnicy V – Krowodrza placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
9) na terenie Dzielnicy VI – Bronowice placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 60 miejsc,
10) na terenie Dzielnicy VII – Zwierzyniec placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
11) na terenie Dzielnicy VIII – Dębniki - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 70 miejsc,
12) na terenie Dzielnicy X – Swoszowice - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
13) na terenie Dzielnicy XI – Podgórze Duchackie - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
14) na terenie Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
15) na terenie Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 33 miejsca,
16) na terenie Dzielnicy XII – Bieżanów - Prokocim - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 45 miejsc,
17) na terenie Dzielnicy XIII – Podgórze - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
18) na terenie Dzielnicy XIII – Podgórze - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej odpowiednio 40 miejsc,
19) na terenie Dzielnicy XV – Mistrzejowice - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
20) na terenie Dzielnicy XVI – Bieńczyce –placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
21) na terenie Dzielnicy XVI – Bieńczyce –placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
22) na terenie Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
23) na terenie Dzielnicy XVII – Wzgórza Krzesławickie - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 50 miejsc,
24) na terenie Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
25) na terenie Dzielnicy XVIII – Nowa Huta - placówk wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 32 miejsca.
2. Zleceniobiorca zobowiązany jest do:
1) prowadzenia placówki wsparcia dziennego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) zapewnienia funkcjonowania placówki przez minimum 4 godzin dziennie we wszystkie dni robocze,
3) zapewnienia uczęszczającym do placówki/placówek dzieciom opieki i wychowania, pomocy w nauce, organizację czasu wolnego oraz rozwój zainteresowań,
4) zapewnienia uczęszczającym do placówki dzieciom przynajmniej jednego posiłku dziennie dostosowanego do pory dnia i czasu przebywania, którego wartość będzie wynosić minimum 3 zł,
5) zapewnienia zatrudnienia w placówce w wymiarze umożliwiającym realizację zapisu art. 28 ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej tj. że pod opieką jednego wychowawcy w tym samym czasie nie może przebywać więcej niż 15 dzieci,
6) prowadzenia dla każdego wychowanka Karty Przyjęcia oraz Karty Indywidualnego Wspomagania Rozwoju Wychowanka, których wzory zostaną przekazane przez Realizatora po podpisaniu umowy,
7) dokumentowania zajęć prowadzonych w placówce w postaci Dziennika Zajęć,
8) przeprowadzenia diagnozy sytuacji wychowanka oraz oceny zmian sytuacji wychowanka według wzoru, który zostanie przekazany przez Realizatora po podpisaniu umowy,
9) przekazywania Realizatorowi w terminach przez niego określonych ewidencji osób uczęszczających do placówki zawierających imię i nazwisko dziecka, numer PESEL oraz adres zgodnie ze wzorem przekazanym przez Realizatora po podpisaniu umowy,
10) w przypadku przekazania Zleceniobiorcy przez Realizatora zadania stosownej aplikacji, prowadzenie ewidencji osób korzystających z placówki z jej wykorzystaniem,
11) przeprowadzenia ewaluacji prowadzonych działań. Wyniki ewaluacji Zleceniobiorca przekaże Realizatorowi po zakończeniu 2020 r. i 2021 r. wraz ze sprawozdaniami rocznymi,
12) prowadzenia harmonogramu pracy oraz ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych w placówce zgodnie ze wzorem przekazanym przez Realizatora po podpisaniu umowy,
13) realizacji zadania zgodnie ze „Standardami realizacji usług publicznych przez organizacje pozarządowe w Gminie Miejskiej Kraków”, stanowiącymi załącznik do „Wieloletniego Programu Współpracy Gminy Miejskiej Kraków z organizacjami pozarządowymi na lata 2019 – 2022” przyjętego Uchwałą Nr IV/79/19 Rady Miasta Krakowa.
3. Podmiot przystępujący do konkursu wraz z ofertą zobowiązany jest do dołączenia dokumentów dotyczących spełnienia warunków lokalowych i sanitarnych w postaci pozytywnej opinii komendanta Straży Pożarnej oraz Inspektora Sanitarnego, wydanych w drodze decyzji administracyjnych.
W przypadku braku wskazanych dokumentów, oferta nie będzie rozpatrywana.
4. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do dostarczenia Realizatorowi zadania w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób zatrudnionych do realizacji zadania publicznego obejmujący w szczególności: imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe oraz zajmowane stanowisko (z podaniem wymiaru etatu) oraz informowania o zmianach dotyczących osób zatrudnionych do realizacji zadania.
5. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do przedstawienia Realizatorowi zadania w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy statutu oraz regulaminu placówki/-ek.
6. Zleceniobiorca zobowiązany jest do informowania, że zadanie jest finansowane ze środków otrzymanych od Zleceniodawcy (Informacja na ten temat powinna znaleźć się na terenie placówki oraz we wszystkich materiałach, publikacjach, informacjach dla mediów, ogłoszeniach oraz wystąpieniach publicznych dotyczących realizowanego zadania publicznego w zakresie pieczy zastępczej, o treści: „Zadanie publiczne jest finansowane/współfinansowane ze środków Gminy Miejskiej Kraków”).
Oczekiwany cel zlecanego zadania publicznego:
Celem zadania publicznego będzie prowadzenie placówki wsparcia dziennego, która zapewni wsparcie rodzinom poprzez objęcie dzieci opieką i wychowaniem, pomocą w nauce, organizacją czasu wolnego, zabawą i zajęciami sportowymi oraz rozwojem zainteresowań.
Oczekiwane rezultaty zlecanego zadania publicznego:
1. Zapewnienie wsparcia rodzinom poprzez objęcie dzieci opieką i wychowaniem przez placówkę, minimum 4 godziny dziennie we wszystkie dni robocze.
2. Zapewnienia uczęszczającym do placówki dzieciom przynajmniej jednego posiłku dziennie.
3. Zapewnienia uczęszczającym do placówki dzieciom opieki i wychowania poprzez organizację zajęć mających na celu:
• pomocy w nauce (minimum 5 godzin tygodniowo),
• organizację czasu wolnego, zabawę i zajęcia sportowe (minimum 5 godzin tygodniowo),
• rozwój zainteresowań (minimum 5 godzin tygodniowo).
4. Zapewnienie w placówce zatrudnienia zapewniającego opiekę jednego wychowawcę na nie więcej niż 15 dzieci.
Podmiot może wskazać dodatkowe możliwe do osiągnięcia rezultaty, jakie powstaną w wyniku realizacji zadania publicznego, wskazując jednocześnie zakładany poziom ich osiągnięcia oraz sposób ich monitorowania.
Oferent/Oferenci są zobowiązani do stosowania przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 869 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
UWAGA: Przed przystąpieniem do opracowywania oferty, należy zapoznać się z obowiązującym Regulaminem otwartych konkursów ofert w Gminie Miejskiej Kraków, wprowadzonym zarządzeniem Prezydenta Miasta Krakowa Nr 403/2020 z dnia 17 lutego 2020 r. oraz dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej, pod adresem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=122099
ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI:
1. Dofinansowanie dla organizacji pozarządowej lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nastąpi w trybie powierzenia realizacji zadania publicznego.
2. W celu wyeliminowania podwójnego dofinansowania, z budżetu Miasta może być przyznana tylko jedna dotacja na realizację konkretnej oferty zgłoszonej do konkursu w ramach poszczególnych zadań.
3. W przypadku zlecania realizacji zadania publicznego organizacjom pozarządowym lub podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które złożyły ofertę wspólną, w umowie o powierzenie realizacji zadania publicznego wskazane zostaną prawa i obowiązki każdej z organizacji lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy, w tym zakres ich świadczeń składających się na realizowane zadanie.
4. Beneficjentami realizowanego zadania publicznego mogą być wyłącznie mieszkańcy Gminy.
5. Oferent zobowiązany jest do niepobierania opłat z tytułu wszelkich działań prowadzonych w ramach realizacji zadania publicznego od jego beneficjentów.
6. Dopuszczone przesunięcia pomiędzy pozycjami kosztów określonymi w kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego w trakcie jego realizacji ustala się na poziomie 10 % danego kosztu.
7. Oferent jest zobowiązany do identyfikacji ryzyk związanych z realizacją zadania publicznego oraz wskazania sposobów zapobiegania im (w odniesieniu do poszczególnych działań zaplanowanych w harmonogramie działań) w postaci uzupełnionego obligatoryjnego załącznika do oferty – załącznik nr 1 do ogłoszenia.
8. W przypadku wykazywania w ofercie wkładu osobowego, Oferent jest zobligowany do oszacowania wartości (w zł) działań w ramach wkładu osobowego wskazanego w kosztach realizacji zadania poprzez uzupełnienie sekcji VI oferty poz. 3 – „Inne działania, które mogą mieć znaczenie przy ocenie oferty, w tym odnoszące się do kalkulacji przewidywanych kosztów oraz oświadczeń zawartych w sekcji VII”.
9. Nieosiągnięcie zaplanowanych w ofercie rezultatów może rodzić konsekwencję proporcjonalnego zwrotu przyznanych środków dotacyjnych, z uwzględnieniem przepisu art. 15 zzl ust. 1 i 2 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 poz.374 ze zm.).
10. Oferent jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 869 ze zm.), z uwzględnieniem przepisu art. 15 zzl ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
11. Oferent, jest zobowiązany do informowania o wpływie okoliczności, związanych z wystąpieniem COVID-19, które mają wpływ na należyte wykonanie tej umowy. Oferent potwierdza wpływ ww. okoliczności składając oświadczenie, zawierające elementy, o których mowa w art. 15 zzzzzb ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
12. Terminowe złożenie poprawnej i kompletnej oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
13. Po rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert, w przypadku, gdy oferent otrzyma dotację w wysokości niższej niż wnioskowana, przed podpisaniem umowy oferent oraz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie – Dział Koordynacji Pracy Filii dokonują uzgodnień, których celem jest doprecyzowanie warunków i zakresu realizacji zadania publicznego lub odstępują od jego realizacji.
14. Decyzja o przyznaniu dotacji nie jest decyzją administracyjną w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i nie przysługuje od niej odwołanie.
15. Warunkiem przekazania dotacji jest zawarcie umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
16. Dotacja zostanie przekazana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie po podpisaniu umowy z wyłonionym oferentem.
17. Upoważnieni przedstawiciele oferenta zobowiązani są do kontaktu z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Krakowie – Działem Koordynacji Pracy Filii, ul. Józefińska 14, w celu potwierdzenia gotowości realizacji zadania publicznego i ustalenia warunków jego realizacji w terminie do 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu.
18. Niedotrzymanie powyższego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z przyznanej dotacji.
19. Oferent przyjmując zlecenie realizacji zadania zobowiązuje się do wykonania zadania publicznego w zakresie i na zasadach określonych w umowie, o której mowa w pkt. 16.
20. Oferent, któremu udzielono dotacji na realizację zadania publicznego będzie zobowiązany do prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej środków otrzymanych z dotacji na realizację umowy oraz wydatków dokonywanych z tych środków.
21. Wykorzystanie dotacji będzie możliwe nie wcześniej niż po zawarciu umowy dotacyjnej z Gminą Miejską Kraków oraz nie później niż do 14 dni po zakończeniu realizacji zadania publicznego, nie przekraczając jednocześnie 31 grudnia danego roku budżetowego, w którym przyznano dotację.
22. Dotacje udzielone z budżetu Miasta wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem, pobrane nienależnie lub w nadmiernej wysokości podlegają zwrotowi do budżetu wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych.
23. Z wykonania zadania publicznego objętego umową, w tym z zaangażowania środków własnych w jego realizację, oferent sporządza sprawozdania, zgodne ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego (załącznik nr 2 do ogłoszenia) w terminach określonych w umowie dotacyjnej.
24. W związku z wejściem w życie przepisów ustawy z dnia 12 kwietnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług i niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r. poz. 1018) obowiązkowi umieszczania w wykazie podatników VAT prowadzonym przez szefa Krajowej Administracji Skarbowej podlega numer rachunku rozliczeniowego podatnika podatku VAT. W związku z powyższym Podmioty przystępujące do otwartych konkursów ofert, którzy są czynnymi podatnikami podatku VAT powinny posiadać aktualne informacje widniejące w wykazie Krajowej Administracji Skarbowej podatników podatku VAT.
SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Organizacja pozarządowa lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zainteresowane udziałem w niniejszym otwartym konkursie ofert, rejestrują się w systemie informatycznym NAWIKUS – Narzędzie Analizy Wartości Kontraktowanych Usług Społecznych, na stronie internetowej pod adresem https://www.gwa.nawikus.krakow.pl/ i tworzą Profil Organizacji.
2. Założony Profil służy do sporządzenia i przesłania oferty za pośrednictwem systemu informatycznego NAWIKUS.
3. Obligatoryjnym jest łączne składanie oferty do otwartego konkursu: w postaci elektronicznej z wykorzystaniem systemu informatycznego NAWIKUS - https://www.gwa.nawikus.krakow.pl/ lub www.nawikus.krakow.pl oraz w wersji papierowej, wygenerowanej przez system informatyczny NAWIKUS.
4. Oferta oraz załącznik (-i) składana (-e) w formie papierowej dla swojej ważności muszą być opatrzone datą, podpisem uprawnionej (-ych) statutowo osoby (-ób) oraz pieczątką(-mi) imienną (-ymi).
5. Jeżeli osoby uprawnione do podpisania oferty nie dysponują pieczątkami imiennymi, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji.
6. Termin składania ofert na realizację zadania publicznego upływa 3 sierpnia 2020 r. o godz. 9.00. Oferty należy dostarczyć osobiście, wysłać pocztą lub kurierem w zaklejonych, opieczętowanych pieczęcią Oferenta/Oferentów kopertach wyłącznie do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14 pok. nr 004 – z zaznaczeniem na kopercie nazwy i adresu oferenta/oferentów oraz tytułu zadania publicznego, którego dotyczy oferta.
7. Oferta powinna zawierać tytuł zadania oraz wskazywać, której placówki dotyczy np.: „Zadanie nr 1 „Placówka wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 28 miejsc na terenie Dzielnicy I – Stare Miasto”. Na prowadzenie każdej z placówek należy złożyć osobną ofertę.
8. Oferty złożone w innych lokalizacjach Urzędu Miasta Krakowa lub MJO lub dostarczone po upływie terminu składania ofert (decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14) uznane będą za niespełniające wymogów formalnych.
TRYB I KRYTERIA STOSOWANE PRZY WYBORZE OFERTY ORAZ TERMIN DOKONANIA WYBORU OFERT:
1. Do złożenia ofert w konkursie uprawnione są organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie Gminy, niedziałające w celu osiągnięcia zysku oraz których działalność statutowa prowadzona jest w zakresie wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej lub pomocy społecznej (zgodnie z art. 190 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej).
2. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie właściwego formularza oferty, zgodnego ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego (załącznik nr 3 do ogłoszenia) przy wykorzystaniu generatora wniosków aplikacyjnych dostępnego na stronie internetowej www.gwa.nawikus.krakow.pl lub www.nawikus.krakow.pl
3. Po wypełnieniu formularza, ofertę należy wydrukować, podpisać przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji i dostarczyć osobiście do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie nr 004, ul. Józefińska 14 lub przesłać pocztą lub kurierem (decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14).
4. W przypadku, kiedy prowadzona działalność pożytku publicznego oraz upoważnienie do reprezentowania Podmiotu wynika z innych rejestrów niż Krajowy Rejestr Sądowy, Organizacja zobowiązana jest do dołączenia odpisu z właściwych rejestrów do składanej oferty.
5. Oferent winien przedstawić ofertę zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, gwarantując wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy.
6. Oferent odpowiada za rzetelność, poprawność i kompletność oferty oraz zawartych w niej informacji.
7. Komisja konkursowa opiniuje oferty najpóźniej do 60 dni od daty określającej końcowy termin składania ofert.
8. Komisja konkursowa proponuje wysokość kwot dotacji w oparciu o kryteria określone w niniejszym ogłoszeniu.
9. Oferta nie podlega ocenie i zostaje odrzucona z powodu następujących błędów formalnych:
1) złożenie oferty po terminie,
2) złożenie oferty w sposób niezgodny z ogłoszeniem konkursu (tj. np. z pominięciem systemu NAWIKUS, przesłanie faksem, e-mailem),
3) złożenie formularza oferty bez wymaganego (-ych) załącznika (-ów),
4) złożenie oferty na niewłaściwym formularzu, innym niż określony w ogłoszeniu o konkursie,
5) niewypełnienie wszystkich punktów formularza oferty,
6) złożenie oferty przez organizację pozarządową lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które zgodnie z celami ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze lub ewidencji nie prowadzą działalności w dziedzinie objętej konkursem,
7) złożenie oferty nie w jednoznacznie zdefiniowanym zakresie zadania publicznego,
8) złożenie oferty niepodpisanej przez osoby upoważnione do tego zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w innym dokumencie potwierdzającym status prawny podmiotu i umocowanie osób go reprezentujących. W przypadku zmian osobowych w reprezentacji organizacji pozarządowej lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, nieujawnionych na dzień składania oferty w KRS, dla wykazania umocowania do działania w imieniu Oferenta należy przedłożyć uchwałę podjętą we właściwym dla Oferenta trybie oraz potwierdzenie złożenia wniosku o dokonanie wpisu zmian w KRS,
10. Komisja konkursowa może żądać od oferentów dodatkowych informacji oraz wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, m. in. odnośnie działalności statutowej oferenta w kontekście zakresu zadania publicznego w ogłoszonym konkursie ofert.
11. Komisja dokonuje oceny oferty pod względem formalnym na podstawie karty oceny formalnej stanowiącej załącznik nr 4 do ogłoszenia.
12. Po przeprowadzeniu oceny formalnej oferty, komisja konkursowa sporządza listę ofert spełniających wymogi formalne i listę ofert nie spełniających wymogów formalnych.
13. Komisja konkursowa po zaopiniowaniu ofert spełniających wymogi formalne, przystępuje do ich oceny pod względem merytorycznym, zgodnie z kartą oceny merytorycznej, stanowiącą załącznik nr 5 do ogłoszenia, zawierającą szczegółowe kryteria oceny merytorycznej.
14. Ocena merytoryczna dokonywana jest w oparciu o następujące kryteria:
1) możliwość realizacji zadania publicznego przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy,
2) kalkulację kosztów zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
3) jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja pozarządowa lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy będą realizować zadanie publiczne,
4) planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, wkład własny niefinansowy (w tym osobowy i rzeczowy),
5) analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku organizacji pozarządowej lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.
15. Ostatecznego wyboru ofert wraz z decyzją o wysokości kwoty dotacji dokonuje Prezydent lub osoba przez niego upoważniona.
16. Każdy w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu może żądać uzasadnienia wyboru lub odrzucenia oferty.
17. Wyniki otwartego konkursu ofert, komórka merytoryczna zamieszcza niezwłocznie:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa,
2) na tablicy ogłoszeń Urzędu lub MJO
oraz udostępnia się je w:
1) miejskim portalu dla organizacji pozarządowych www.ngo.krakow.pl,
2) Systemie Informatycznym NAWIKUS, w portalu: www.nawikus.krakow.pl.
18. Otwarty konkurs ofert może zostać unieważniony w przypadku, gdy:
1) nie zostanie złożona żadna oferta,
2) żadna ze złożonych ofert nie będzie spełniać wymogów zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
ZASADY UŻYTKOWANIA SYSTEMU NAWIKUS
1. Zgodnie z zarządzeniem nr 2851/2017 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 27.10.2017r. w sprawie wprowadzenia w GMK systemu NAWIKUS – Narzędzia Analizy Wartości Kontraktowanych Usług Społecznych i regulaminu jego funkcjonowania, Generator Wniosków Aplikacyjnych (GWA) jest obligatoryjnym narzędziem pomocniczym w przygotowaniu oferty, urealnienia harmonogramu i kosztorysu oraz sprawozdania z realizacji zadania publicznego.
2. Regulamin działania systemu NAWIKUS określa ww. zarządzenie PMK.
3. Ogłoszenie o konkursie znajduje się w portalu informacyjnym www.nawikus.krakow.pl.
4. Organizacja dokonuje rejestracji profilu na stronie internetowej www.gwa.nawikus.krakow.pl.
5. Rejestracja profilu organizacji musi nastąpić co najmniej 24 godziny przed zakończeniem terminu składania ofert, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów czy zastrzeżeń do poprawnej pracy systemu, organizacja powinna dokonać zgłoszenia na adres nawikus.krakow@um.krakow.pl najpóźniej 12 godzin przed zakończeniem terminu składania ofert określonym w ogłoszeniu z pominięciem dni wolnych od pracy.
7. Oferta złożona w wersji papierowej musi posiadać taki sam prefix, jak ta złożona
w systemie.
8. Minimalne wymagania techniczne, które muszą być spełnione, by organizacja mogła korzystać z systemu informatycznego NAWIKUS: komputer z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa z obsługą HTML5 - zalecana Mozilla Firefox/Waterfox (w wersji 44 lub wyższej), Internet Explorer (w wersji 9 lub wyższej), zalecane minimalne ustawienie rozdzielczości ekranu: 1280×1024.
9. Z uwagi na wykorzystywane technologie, zaleca się pracę z jednego loginu w danym momencie, tylko i wyłącznie nad jedną ofertą.
10. Za ważną uznaje się ofertę wysłaną z wykorzystaniem systemu oraz złożoną w wersji papierowej w miejscu wskazanym przez ogłaszającego konkurs.
INFORMACJE O KONKURSIE:
Informacje dotyczące otwartego konkursu ofert można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15.00 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie,
• w pok. nr 207a lub pod numerem tel. 12 616 53 24 w przypadku zagadnień dotyczących zasad wypełniania formularza oferty i jej składania,
• w pokoju nr 207a lub pod numerem tel. 12 616 54 89 w zakresie funkcjonowania systemu NAWIKUS.
1. Ogłasza się nabór do komisji konkursowej w celu dokonania oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w otwartym konkursie ofert na realizację w okresie od 1.09.2020 r. do 31.08.2022 r. zadania publicznego pn. Prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w lokalu/lokalach Podmiotu/ów" w zakresie: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
2. Komisja konkursowa powoływana jest w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego określonego w niniejszym ogłoszeniu.
3. W skład komisji konkursowej wchodzi do 7 osób z prawem głosu:
1) przewodniczący komisji - przedstawiciel komórki merytorycznej, odpowiedzialnej za dany konkurs,
2) do trzech przedstawicieli komórki merytorycznej, w tym zastępca przewodniczącego,
3) do trzech osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Krakowska Rada Działalności Pożytku Publicznego może rekomendować jedną z nich.
4. Do prac komisji konkursowej przewodniczący komisji może zaprosić z głosem doradczym osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.
5. W skład komisji konkursowej nie mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, biorące udział w konkursie.
6. Komisja konkursowa powoływana jest przez Prezydenta lub osobę przez niego upoważnioną w drodze zarządzenia.
7. Prezydent lub osoba przez niego upoważniona wybiera do komisji przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innych podmiotów spośród zgłoszonych wcześniej kandydatur, kierując się przy tym posiadanym przez nich doświadczeniem w zakresie działalności na rzecz organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
8. Kandydaci muszą spełniać łącznie następujące kryteria:
1) są obywatelami RP i korzystają w pełni z praw publicznych,
2) nie podlegają wyłączeniu określonemu w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
3) mają doświadczenie w zakresie działalności organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy,
4) zgłoszą swoją kandydaturę poprzez formularz zgłoszeniowy, stanowiący załącznik nr 6 do ogłoszenia, podpisany i wypełniony przez kandydata oraz przez podmiot zgłaszający kandydata/kandydatkę.
9. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniach jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
10. Reprezentant organizacji pozarządowych powołany do komisji konkursowej będzie zobowiązany, po zapoznaniu się z listą złożonych do konkursu ofert do złożenia na pierwszym posiedzeniu komisji konkursowej oświadczenia o braku konfliktu interesów wobec oferentów uczestniczących
w konkursie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do ogłoszenia.
11. Termin zgłaszania kandydatów upływa z dniem 20 lipca 2020 roku o godz. 15.30. Wypełniony formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14 pok. nr 004 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: dm@mops.krakow.pl.
12. Pracownicy komórki merytorycznej Urzędu powoływani do komisji konkursowej przez Prezydenta oraz pracownicy MJO powoływani do komisji konkursowych przez Dyrektora MJO są zobowiązani do wypełnienia jedynie oświadczenia o bezstronności przy opiniowaniu ofert w stosunku do oferentów biorących udział w konkursie ofert.
WAŻNE DOKUMENTY:
1. Regulamin przeprowadzania przez Gminę otwartych konkursów ofert na realizację przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zadań publicznych określa zarządzenie nr 403/2020 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 17 lutego 2020 r.
2. Tryb powoływania i zasady działania komisji konkursowych do opiniowania ofert
w otwartych konkursach ofert określa załącznik nr 1 do Programu Współpracy Gminy Miejskiej Kraków na rok 2020 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, przyjęty uchwałą nr XXX/792/19 Rady Miasta Krakowa z dnia 5 grudnia 2019 roku.
3. Obowiązujące formularze oferty i sprawozdania z realizacji zadania dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa: www.bip.krakow.pl, w miejskim portalu dla organizacji pozarządowych: www.ngo.krakow.pl, a także w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. nr 207a.
4. W procesie przygotowania oferty, a następnie realizacji zadania publicznego rekomenduje się stosowanie „Standardów realizacji usług publicznych przez organizacja pozarządowe” określanych w załączniku do uchwały nr IV/79/19 Rady Miasta Krakowa z dnia 9 stycznia 2019r. w sprawie przyjęcia ''Wieloletniego Programu Współpracy Gminy Miejskiej Kraków z organizacjami pozarządowymi na lata 2019-2022''.
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA KONKURSOWEGO:
załącznik nr 1 – formularz analizy ryzyka związanego z realizacją zadania publicznego i sposób zapobiegania;
załącznik nr 2 – formularz sprawozdania z realizacji zadania publicznego, zgodny ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu;
załącznik nr 3 – formularz oferty, zgodny ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu;
załącznik nr 4 – karta oceny formalnej oferty;
załącznik nr 5 – karta oceny merytorycznej oferty;
załącznik nr 6 – formularz zgłoszeniowy do komisji konkursowej;
załącznik nr 7 - formularz oświadczenia dla członka komisji konkursowej o braku konfliktu interesów wobec oferentów uczestniczących w konkursie.