Znak: TG.26.6.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2019 r. poz. 1843) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Dom Pomocy Społecznej, ul. Babińskiego 25, 30-393 Kraków
tel.:12 262-02-48; fax 12 262-02-72
mail: dpsbab@gmail.com
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 (zwany dalej „Domem”, również „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty na usługi budowlane polegające na wymianie wykładzin wyznaczonych w tabeli pomieszczeń kierując zapytanie ofertowe o cenę realizacji niżej wymienionego przedmiotu zamówienia.
Tabela z wykazem prac w załączeniu
3. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
3.1 wymiana wykładzin PCV: zerwanie starych wykładzin, poprawki podłoża, ułożenie i przyklejenie nowych wykładzin typu homogenicznego - ISO 10874 (EN 685) klasy komercyjnej ISO 10874 (EN 685), kolorystyka wybrana przez Zamawiającego; wykładzina wywinięta na ścianę (10 cm) i przyklejona do podłoża,
3.2. posprzątanie i doprowadzenie pomieszczeń i przestrzeni do należytego porządku,
3.3. uporządkowanie terenu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego.
4. Do realizacji przedmiotu zamówienia należy używać materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi odnośnymi przepisami.
5. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i usunięcia zgłoszonych pisemnie (faks, e-mail) przez Zamawiającego wad w terminie 14 dni kalendarzowych, a wad szczególnie uciążliwych, w ciągu 24 godzin.
6. Wykonawca w związku z panującą sytuacją epidemiologiczną zagwarantuje pracownikom realizującym zamówienie wyposażenie w odpowiednie środki ochrony (maski, kombinezony etc) natomiast zakres i kolejność prac będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 18 grudnia 2020.
8. SPOSÓB OBLICZANIA CENY
Cena ma być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Cena ma dotyczyć całego przedmiotu zamówienia i powinna uwzględniać: cenę netto, wysokość % i kwotową podatku VAT oraz cenę brutto przedmiotu zamówienia. Kwota ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania a także wszelkie inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom.
9. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do 4.XI.2020 r. do godz. 9:00 w formie pisemnej osobiście, pocztą/kurierem w siedzibie Zamawiającego – tj. w sekretariacie Domu w zamkniętym opakowaniu/kopercie z następującym oznakowaniem:
Nazwa i adres Oferenta
„Oferta na prace remontowe wyznaczonych pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25”
Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym będącym Załącznikiem Nr 1 do Zapytania ofertowego. Formularz musi być podpisany (własnoręczny podpis i pieczątka) lub mailowo na adres dps_tg@hotmail.com na formularzu ofertowym jako skan podpisanego oryginału, z zastrzeżeniem że przy wyborze tak przesłanej ofert wybrany Wykonawca najpóźniej na drugi dzień po telefonicznym powiadomieniu o wyborze jego oferty dostarczy oryginał do Zamawiającego.
10. WYBÓR OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną brutto przedmiotu zamówienia.
11. ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
b. tabela z wymiarami powierzchni.
Dyrektor Domu Maciej Wąsowicz