Celem konsultacji społecznych było zebranie opinii i uwag mieszkańców na temat zaproponowanych rozwiązań i czytelności oraz ogólnego odbioru elementów Systemu Informacji Miejskiej w oparciu o nośniki wykonane w ramach pilotażu. Konsultacje społeczne nowego Systemu Informacji Miejskiej w Krakowie prowadzone były w okresie od 19 lutego do 12 marca 2021 roku. Organizatorem konsultacji społecznych był Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa, a merytoryczną pieczę nad przeprowadzeniem konsultacji społecznych sprawował Dział Systemu Informacji Miejskiej Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.
1. Raport z konsultacji społecznych w sprawie Systemu Informacji Miejskiej w Krakowie
3. Załącznik nr 2 Stenogram ze spotkania oraz treść czata
4. Załącznik nr 3 Zbiór materiałów prasowych nt. pilotażu i konsultacji SIM
5. Załącznik nr 4 Folder informacyjny o pilotażu SIM udostępniony mieszkańcom
6. Załącznik nr 5 Zestawienie uwag i postulatów z ankiet wraz z odpowiedziami i rozstrzygnięciem