Dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników i mieszkańców DPS
Odpowiedzi na zapytania - word
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacje Zamawiającego po otwarciu ofert
Dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników i mieszkańców DPS
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Informacje Zamawiającego po otwarciu ofert dodatkowych
Plan postępowań na rok 2021 - Aktualizacja
Plan postępowań na rok 2021 - Aktualizacja
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Informacje Zamawiającego po otwarciu ofert
Wykonanie testów dot. zakażenia wirusem SARS-CoV-2 - zamówienie publiczne do 30 tys. euro
Dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników i mieszkańców DPS
Informacje Zamawiającego po otwarciu ofert
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.
Informacja Zamawiajacego po otwarciu ofert
Roczny plan zamówień publicznych
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2020 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Roczny plan zamówień publicznych
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2019 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Roczny plan zamówień publicznych
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Zagospodarowanie terenu wokół budynku Domu Pomocy Społecznej im św. Brata Alberta w Krakowie
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Roboty remontowo – wykończeniowe w budynkach Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Przedmiar robót - Budynek Główny
Przedmiar robót - Budynek Pralnia
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Roczny plan zamówień publicznych
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2017 r.
Informacja Zamawiającego po otwarciu ofert
Remont stropodachu części środkowej budynku głównego Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie (drugie postępowanie)
Informacje Zamawiającego po otwarciu ofert
Remont stropodachu części środkowej budynku głównego Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Przedmiar robót - budowlanych i sanitarnych
Zaktualizowany przedmiar robót-budowlanych i sanitarnych (do zastosowania)
Przedmiar robót - instalacje elektryczne
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
Dostawa artykułów żywnościowych dietetycznych dla DPS w okresie VII-XII 2016 r. (drugie postępowanie)
Dostawa artykułów żywnościowych dietetycznych dla DPS w okresie VII-XII 2016 r.
Unieważnienie części zamówienia
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2016 r.
Modernizacja Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie - Pawilon Męski
Przedmiar robót - instalacje wod. - kan.
Przedmiar robót - ogólobudowlany
Przedmiar robót - instalacje c.o.
Przedmiar robót - instalacje elektryczne
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie I-VI 2016 r.
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2015 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ
Wynik postępowania
Remont łazienek i korytarzy w budynku głównym w Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie.
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.
Remont filarów i loggii w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie.
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I-VI 2014 r.
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w grudniu 2013 r.
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.
Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII – VIII 2013 r.
Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII – VIII 2013 r.
Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII – VIII 2013 r.
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII – VIII 2013 r.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb dla DPS w okresie: VII – IX 2013 r.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb dla DPS w okresie: I – VI 2013 r.
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I – VI 2013 r.
Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I – VI 2013 r.
Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I – VI 2013 r.
Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I – VI 2013 r.
Remont pomieszczeń budynku głównego Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta.
Remont dachu pawilonu żeńskiego Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb dla DPS w okresie: X - XII 2012 r.
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: X - XII 2012 r.
Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: X - XII 2012 r.
Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: X - XII 2012 r.
Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: X - XII 2012 r.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb dla DPS w okresie: VII - IX 2012 r.
W przypadku problemów z dostępnością, podajemy alternatywny sposób dostępu do tego elementu:
nr tel.: 12 255 41 61
e-mail: dps@dpsnowaczynskiego.pl