Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 zaprasza do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przegląd, konserwacja oraz wymiana i utylizacja filtrów central wentylacyjnych - producent VTS,
2) Przegląd i konserwacja wentylatorów kanałowych i nagrzewnic kanałowych elektrycznych - producent HARMANN,
3) Przegląd i konserwacja jednostek zewnętrznych i wewnętrznych VRF, klimatyzatora ściennego split, agregatu skraplającego NW2 - producent MIDEA,
w obiekcie: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27, 30-329 Kraków.
Szczegółowy wykaz instalacji i urządzeń podlegających przeglądom i konserwacji oraz informacje o częstotliwości zlecanych przeglądów i konserwacji, a także urządzeniach
w których należy wymienić filtry, w podziale na części zamówienia publicznego, zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Przeglądy i konserwacja, w tym czyszczenie a także wymiana filtrów mają zostać przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, dokumentacją powykonawczą budowy Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27, Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz instrukcjami, wymogami i normami producenta, w tym warunkującymi zachowanie przez Zamawiającego gwarancji, a także ustawą o charakterystyce energetycznej budynków, z zastrzeżeniem, że częstotliwość zlecanych przeglądów
i konserwacji określono w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Przed złożeniem oferty istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27, 30-329 Kraków, celem zapoznania się z ww. obiektem oraz ww. dokumentacją instalacji i urządzeń objętych zamówieniem.
Wizja lokalna może odbyć się w dni robocze w terminie: od 5 do 13 marca 2025 r.,
w godzinach 7.30 - 14:30. Zgłoszenia chęci wzięcia udziału w wizji lokalnej należy uprzednio dokonać telefonicznie lub e-mailem (tel. 12 421-15-16 wew. 205, e-mail: administracja@dpspraska27.pl). Na tej podstawie zostanie ustalony konkretny termin wizji.
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Magdalena Chudaszek – Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego
Pani Ewelina Turecka – Specjalista ds. administracyjnych
e-mail: administracja@dpspraska27.pl tel. 12 421-15-16 wew. 205
adres: Kraków, ul. Praska 27, 30-329 Kraków, 1 piętro pokój 1.24.
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty należy składać/przesyłać:
1) w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Praska 27, 30-329 Kraków, 1 piętro sekretariat pokój 1.22 w godzinach 7.00-15.00, albo
2) poprzez e-mail, na adres: sekretariat@dpspraska27.pl
- w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 14 marca 2025 r., do godziny: 15:00.
Szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego postępowania zawarte są w załączonym poniżej Zapytaniu ofertowym.
Załączniki:
Zapytanie ofertowe - wersja edytowalna
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Spis urządzeń
Załącznik Nr 1 - Spis urządzeń, wersja edytowalna
Załącznik nr 2 - Oferta Wykonawcy
Załącznik nr 2 - Oferta Wykonawcy, wersja edytowalna
Szczegółowy cennik wykonania zamówienia
Szczegółowy cennik wykonania zamówienia, wersja edytowalna
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY