ZAPYTANIE OFERTOWE
„Remont/modernizacja części instalacji elektrycznej w pomieszczeniach szkolnych”
Zamówienie o wartości poniżej kwoty 130.000 złotych realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 55 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Krakowie
ul. Dobczycka 20, 30-620 Kraków
tel/fax: 12 655-02-66, tel kom: 609-906-433
e-mail: sp55@mjo.krakow.pl
Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest „Remont/modernizacja części instalacji elektrycznej w pomieszczeniach szkolnych” w Szkole Podstawowej nr 55 w Krakowie ul. Dobczycka 20.
Zakres prac obejmuje:
1. Demontaż istniejących urządzeń elektrycznych podlegających remontowi.
2. Wymianę tablicy rozdzielczej prądu i jej dostosowanie do aktualnych potrzeb w pomieszczeniach biurowych szkoły.
3. Wymianę tablicy rozdzielczej prądu i jej dostosowanie do aktualnych potrzeb w pomieszczeniu portierni szkolnej.
4. Wymiana głównego wyłącznika prądu.
5. Uporządkowanie pomieszczeń po wykonanych pracach, usunięcie odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac.
Uwaga!
Przed złożeniem oferty obowiązkowa jest wizja w terenie i rozmowa z wyznaczonym pracownikiem w celu weryfikacji i sprecyzowaniu zapytania. Wizja możliwa: w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00.
Warunki realizacji:
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym.
1. Zamawiający prosi o złożenie oferty poprzez podanie ceny wykonania całości prac remontowych. W ofercie należy podać cenę netto i cenę brutto oraz wartość podatku VAT.
2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów powstałych przy wykonywanych pracach.
3. Wykonawca zadba o czystość i estetykę podczas realizacji zamówienia.
4.Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty.
5. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
6. Płatność za wykonane zadanie nastąpi przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia zakończenia prac i ich odbiorze przez Zamawiającego.
7. Termin realizacji zamówienia zostanie określony podczas podpisania umowy na realizację prac.
Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 21.03.2025 r.
2. Ofertę należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: sp55@mjo.krakow.pl,
- osobiście lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa nr 55 w Krakowie ul. Dobczycka 20, 30-620 Kraków.
Z dopiskiem „Remont/modernizacja części instalacji elektrycznej w pomieszczeniach szkolnych”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany oferent zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.