Zapraszamy do zapoznania się z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
Zarząd Dróg Miasta Krakowa jest czynny od poniedziałku do piątku - w godz. od 7.30 do 15.30.
Pracownicy zatrudnieni na wybranych stanowiskach, związanych z obsługą stron, w działach zajmujących się problematyką uzgodnień, warunków oraz na dzienniku podawczym pracują w poniedziałki wyjątkowo w dłuższym wymiarze czasu, tj. godzinach od 7.30 do 17.00
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski związane z działalnością ZDMK mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą faksu - numer: 12 616 74 17,
• przy użyciu poczty elektronicznej – adres e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl,
• ustnie do protokołu – Dziennik Podawczy bud. A parter, Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać imię, nazwisko oraz adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Tryb postępowania w sprawach skarg i wniosków reguluje ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Podania
Podanie powinno spełniać wymogi określone w art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, a w szczególności powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Podania mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą faksu - numer: 12 616 74 17,
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Tryb i sposób wnoszenia i rozpatrywania podań określony został w Kodeksie postępowania administracyjnego.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
Informacje publiczne niepublikowane w BIP podlegają udostępnieniu w trybie wnioskowym. Informacja zostanie udostępniona bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z wyłączeniem informacji publicznej której treść udostępniona została na stronie Biuletynu Informacji Publicznej mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą faksu - numer: 12 616 74 17,
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Zasady ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego zostały zamieszczone w zakładce Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
Informacje o stanie sprawy uzyskać można telefonując pod numer 12 616-7000.