|
Numer zarządzenia |
Z dnia: | W sprawie: | Uwagi: |
| 1 | 02.01.2025 |
Ws. ustalenia pogotowia kasowego oraz wysokości zaliczki stałej w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |
|
| 2 | 02.01.2025 |
Ws. funkcjonowania systemu HACCP w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27, 30-329 Kraków. |
|
| 3 | 02.01.2025 |
Ws. ustalenia zasad pełnienia zastępstw kierowników komórek oraz pracowników Domu. |
|
| 4 | 02.01.2025 |
Ws. upoważnień do sprawdzania dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, dokonania wstępnej kontroli oraz do zatwierdzania dokumentów księgowych w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Praska 27. |
|
| 5 | 04.02.2025 |
Ws. upoważnień do sprawdzania dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, dokonania wstępnej kontroli oraz do zatwierdzania dokumentów księgowych w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Praska 27. |
|
| 6 | 19.02.2025 |
Ws. zwrotu kosztów zakupu okularów lub soczewek korygujących wzrok pracownikom Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 zatrudnionym na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. |
|
| 7 | 19.02.2025 |
Ws. ustalenia zasad obniżenia wymiaru czasu pracy w 2025 roku. |
|
| 8 | 19.02.2025 |
Ws. ustalenia pogotowia kasowego oraz wysokości zaliczki stałej w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Praska 27. |
|
| 9 | 26.02.2025 |
Ws. inwentaryzacji częściowej. |
|
| 10 | 06.03.2025 |
Ws. wprowadzenia Instrukcji postępowania z kluczami oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |
|
| 11 | 10.03.2025 |
Ws. ustanowienia wykazu stanowisk pracy, zasad ustalania i przydziału odzieży i obuwia roboczego oraz tabeli norm przydziału i zużycia środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. |
|
| 12 | 19.03.2025 |
Ws. zmiany zarządzeń w związku ze zmianą nazwy jednostki. |
|
| 13 | 20.03.2025 |
Ws. powołania Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego funkcjonującego w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |
|
|
14 |
20.03.2025 |
Ws. upoważnień do sprawdzania dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, dokonania wstępnej kontroli oraz do zatwierdzania dokumentów księgowych w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Praska 27. |
|
| 15 | 28.03.2025 |
Ws. ustalenia zasad pełnienia zastępstw w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie |
|
| 16 | 28.03.2025 | Ws. powołania Zespołu Opiniującego przyznawanie świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. | |
| 17 | 09.04.2025 |
Ws. wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych przetwarzanych w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |
|
| 18 | 15.04.2025 |
Ws. powołania Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego funkcjonującego w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 oraz przyjęcia kwestionariusza indywidualnego planu wsparcia. |
|
| 19 | 07.05.2025 |
Ws. inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej. |
|
| 20 | 12.05.2025 |
Ws. rozliczeń podatku od towarów i usług (VAT) w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |
|
| 21 | 16.05.2025 | Ws. wprowadzenia zasad przebywania na terenie Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 osób nie będących pracownikami i mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |
|
| 22 | 30.05.2025 |
Ws. powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie VII-XII 2025 r. |
|
| 23 | 30.06.2025 |
Ws. wprowadzenia Instrukcji postępowania z kluczami oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27. |