1.Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ), zwanej dalej "ustawą".
2.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (specyfikacja) dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego: www.ludowy.pl a na wniosek oferenta może być odebrana w sekretariacie Teatru Ludowego w Krakowie, os. Teatralne 34, pokój nr 32, lub przesłana za zaliczeniem pocztowym.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla systemów teletechnicznych ( interkom audio, rozgłoszenie i nasłuch sceny, podgląd akcji scenicznej, sygnalizacja świetlna i dzwonkowa) wraz z ich instalacją na Dużej Scenie Teatru Ludowego.
Kod numeryczny ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV ):
32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
32340000-8 Mikrofony i głośniki
32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4. Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej pn. „Specyfikacja techniczna systemu interkomowego Dużej Sceny" (załącznik nr 5 do specyfikacji) i w przedmiarze robót dot. wyposażenia technologicznego systemów scenicznych (załącznik nr 6 do specyfikacji).
5. Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte minimum 12 miesięcznym okresem gwarancji.
6. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na instalację systemu.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia od daty podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2009r. .
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.
10. Warunki uczestnictwa w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym następujące warunki :
10.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
10.2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia tj.:
101.2.1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
10.3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
10.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy;
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 11. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
11. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, składanych wraz z ofertą t.j.:
11.1 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do specyfikacji.
11.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11.3 Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 11.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
11.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
11.5 Wykaz wykonanych co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji.
11.6 Dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których zamówienia określone w wykazie wykonanych zamówień zostały należycie wykonane, a także potwierdzające informacje, o których mowa w punkcie 11.5.
12. Oferty oceniane będą w oparciu o kryterium : CENA - 100 %
13. Termin związania ofertą wynosi : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
15. Termin składania ofert upływa w dniu 16.06.2009r. o godz. 9.30. Ofertę należy złożyć w sekretariacie, pokój nr 32, Teatr Ludowy w Krakowie, os. Teatralne 34.
16. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.06.2009r. godz. 10.00 w sali prób, pokój nr 10 .
17. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Dodatkowe informacje dotyczące postępowania przetargowego udzielają :
- w sprawach przedmiotu zamówienia
- p. Zenon Maciak - tel. 012/68 02 105
- w sprawach formalnych
- p. Agnieszka Wierzbicka - tel. 012/6802106 lub 0507079219
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do specyfikacji „Oświadczenie wykonawcy"
Załącznik nr 2 do specyfikacji „Wykaz wykonanych robót"
Załącznik nr 3 do specyfikacji „Formularz ofertowy"
Załącznik nr 4 do specyfikacji „Projekt umowy"
Załącznik nr 5.1 do specyfikacji „interkom"
Załącznik nr 5.2 do specyfikacji „odsłuch"
Załącznik nr 5.3 do specyfikacji „sygnalizacja świetlna"
Załącznik nr 5.4 do specyfikacji „podgląd video"
Załącznik nr 5.5 do specyfikacji „poziom dachu"
Załącznik nr 5.6 do specyfikacji „poziom piwnic"
Załącznik nr 5.7 do specyfikacji „poziom+00"
Załącznik nr 5.8 do specyfikacji „poziom+340"