OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Kraków: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - sprzęt AGD
Numer ogłoszenia: 132929 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie , ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, faks 12 410 56 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - sprzęt AGD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - sprzęt AGD obejmująca: 1. Chłodziarko-zamrażarka - szt. 3 2. Kuchnia wolnostojąca - szt. 3 3. Żelazko z generatorem pary - szt. 3 4. Deska do prasowania - szt. 3 5. Pralka wolnostojąca - szt. 2 6. Pralnico-wirówka wolnostojąca - szt. 1 7. Kosz na śmieci - szt. 70 8. Okap kuchenny - szt. 3 9. Suszarka na pranie -wolnostojąca - szt. 6 10. Wózek na brudną bieliznę - szt. 4 11. Wózki na bieliznę mokrą i suchą - szt. 2 12. Wózek na bieliznę z półkami - szt. 3 13. Zestaw do sprzątania 2-wiadrowe - szt. 5. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa i montaż sprzętu nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z uruchomieniem, 2) instruktaż pracowników w zakresie obsługi, 3) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 4) gwarancja dla każdej pozycji wyposażenia nie może być krótsza niż - 24 miesiące, 5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdej pozycji sprzętu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy sprzętu AGD o wartości 10 000 zł każda, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć terminu dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcpu.krakow.pl zakładka bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskire Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie