OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Kraków: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble
Numer ogłoszenia: 190178 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie , ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, faks 12 410 56 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble
1)biurko - lada - szt. 2,
2)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl. 1,
3)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi - kpl. 1,
4)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl 2,
5)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl 1,
6)lada - szt. 1,
7)Szafka kuchenna - szt. 1,
8)Szafa z nadstawką - szt. 1,
9)Szafa z nadstawką - szt. 1,
10)półka wisząca - szt. 1,
11)zabudowa wnęki - szt. 1,
12)Zabudowa wnęki szafą z drzwiami przesuwnymi - szt. 1,
13)Zabudowa wnęki drzwiami przesuwnymi - szt. 1,
14)Szafka schowkowa - szt. 1,
15)Tapczan jednoosobowy - szt. 1,
16)Wieszak ubraniowy z lustrem - szt. 13,
17)Biurko - kpl. 1,
18)komoda z dostawką - szt. 1,
19)szafa ubraniowa - szt. 1,
20)biurko - kpl 2,
21)szafa ubraniowa - szt. 1,
22)Sofa - szt. 1,
23)Biurko z kontenerkiem - kpl. 5,
24)Kontenerek na kółkach - szt. 11,
25)stolik - szt. 1,
26)stolik elipsa - szt. 1,
27)Szafa biurowa z nadstawką i narożnikiem - szt. 1,
28)Szafa biurowa z nadstawką - szt. 1,
29)Biurko komputerowe narożne - kpl. 1,
30)Biurko komputerowe narożne - kpl. 1,
31)Półka ścienna otwarta - szt. 2,
32)Szafa na książki typu biblioteka - szt. 1,
33)Listwa magnetyczna 5x100 cm - szt. 8,
34)Stół o wymiarach 180 cm dł/ 80 cm szer/ 80 cm. wys - szt. 4,
35)Stolik - ława o wymiarach 60 cm dł/60 cm szer./50 cm.wys. szt. 6,
36)Szafa biurowa o wymiarach 90 cm szer./47 cm głęb./210 cm. wys.- szt. 3,
37)Szafa ubraniowa o wymiarach 90 cm szer./55 cm głęb./210 cm. wys-szt.1,
38)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi o długości 275 cm - szt. 1,
39)Fotele biurowe - szt. 26.
Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy:
1) dostawa i montaż wyposażenia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z uruchomieniem,
2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe,
3) gwarancja dla każdej pozycji wyposażenia nie może być krótsza niż - 24 miesiące,
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdego elementu wyposażenia.
5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach leczenia zbiorowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy mebli o wartości brutto 30 000 zł każda, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć terminu dostawy z powodów niezależnych od Wykonawcy, o ile Zamawiający wyrazi na jego zmianę zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcpu.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie