Czas od – do |
Aktywność dzieci
|
6.30 – 8.00 |
Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, inicjowane przez nauczyciela, i w małych zespołach aktywizujące dzieci we wszystkich płaszczyznach rozwojowych z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych i zainteresowań, zajęcia indywidualne wspomagające rozwój dziecka organizowane przez nauczyciela, rozmowy indywidualne |
8.00 – 8.20 |
Zabawy ze śpiewem, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, porządkowanie sali po zabawach |
8.20-8.30 |
Czynności samoobsługowe, przygotowanie do śniadania |
8.30-9.00 |
Śniadanie |
9.00-9.40 |
Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci – samorealizowanie się dzieci w różnych formach aktywności, porządkowanie sali po zabawach, |
9.40-10.10 |
Zajęcia dydaktyczne o dominacji umysłowej, ruchowej, plastycznej, muzycznej organizowane przez nauczyciela |
10.10-10.30 |
Czynności higieniczne, czynności samoobsługowe w szatni |
10.30-11.30 |
Zabawy w sferze ruchu na powietrzu, spacery, wycieczki, samorzutne zabawy ruchowe organizowane przez dzieci w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, tworzenie zabawowych sytuacji edukacyjnych w celu poszerzenia i zdobywania wiadomości, doświadczeń, doskonalenie i rozwijanie umiejętności oraz samorealizowanie się dzieci w różnych formach aktywności |
11.30-12.00 |
Powrót do przedszkola, czynności samoobsługowe w szatni, przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne |
12.00-12.45 |
Obiad |
12.45-14.00 |
Leżakowanie - odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, słuchanie bajek |
14.00-14.30 |
Czynności samoobsługowe po odpoczynku, czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku |
14.30-15.00 |
Podwieczorek |
15.00 – 17.00 |
Samorzutne zabawy ruchowe organizowane przez dzieci w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, tworzenie zabawowych sytuacji edukacyjnych w celu poszerzenia i zdobywania wiadomości, doświadczeń, doskonalenie i rozwijanie umiejętności oraz samorealizowanie się dzieci w różnych formach zabawy, w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, badawcze, |