ROZEZNANIE CENOWE
W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ZESPOLE
SZKÓŁ OGOLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 W KRAKOWIE
30-095 KRAKÓW UL. ZŁOTY RÓG 30
Przedmiotem ,rozeznania cenowego jest świadczenie kompleksowej usługi sprzatania i utrzymania czystości w budynku szkoły ZSO nr 7 w Krakowie, ul. Złoty Róg 30
1. Budynek szkoły o powierzchni do sprzatania 2.371m2 + 46 m2 pomieszczenia księgowości.
2. Budynek posiada niski parter ,parter, I piętro ,II piętro,jedno wejście główne i jedno wejście dodatkowe od strony szatni / niski parter/.
3. Sprzatanie winno odbywać się w godzinach pomiędzy 1530 a godziną 2000- po zakończeniu nauki we wszystkie dni robocze Zamawiającego.
4. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu oraz własnych środków czystości spełniających normy sanitarne oraz posiadające atesty PZH.Wykonawca zapewni : środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, worki foliowe na śmieci / obowiązuje segregacja śmieci/, środki dezynfekujące.
5. Podziału obowiązków pomiędzy osoby sprzatające dokonuje Wykonawca , lecz Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerencji za pośrednictwem Wykonawcy w razie stwierdzenia nieprawidlowości w wykonywaniu czynności.Po stwierdzeniu konieczności sprzątania , dodatkowe sprzatanie wino byc zrealizowane na wezwanie w ciągu 24 godzin.
6. Zakres prac objetych zryczałtowaną miesięczną kwotą:
Czynności wykonywane codziennie :
– mycie i zamiatanie podłóg, klatek schodowych, klas lekcyjnych ,sali gimnastycznej, świetlicy
– mycie parapetów; poręczy,biurek,stolików,krzeseł i innych mebli
– wynoszenie śmieci,mycie koszy ,wymiana worków w koszach,opróżnianie pojemników zniszczarek
– mycie posadzek,glazury przy umywalkach,sedesów,umywalek,baterii i luster oraz czszczenie pisuarów
Czynności wykonywane co najmniej 1 x w miesiącu
- mycie drzwi / w miarę potrzeb/
- usuwanie pajęczyn,przecieranie kontaktów, wycieranie opraw oświetl.
- odkurzanie paneli grzewczych
- mycie wejścia głównego do szkoły / oraz dorażnie w miarę potrzeb /
Mycie okien 2x w roku
Oferta nie obejmuje dostawy środków higieny / papieru toaletowgo,mydła, ręczników papierowych/.
Termin realizacji zamówienia : 01 styczeń 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.
Zleceniodawca zastrzega sobie możliwośc rezygnacji z wykonywania usługi w miesiącu lipcu oraz w dniach wolnych od zajęć lekcyjnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.W związku z powyższym należność za dany miesiąc winna być pomniejszona o 1/21 za każdy dzień bez świadczenia usługi na rzecz Zleceniodawcy.
Zapłata należności dokonywana będzie na podstawie wystawionej faktury za pracę , w ciągu danego m-ca, na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w sekretariacie szkoły tel. / 12/ 637-08-97/
w godz. 800-1400
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach do dnia 30 listopada 2014 r. w sekretariacie szkoły.
mgr Barbara Chmura
Dyrektor
Po analizie złożonych ofert jako najkorzystniejszą wybrano firmę Superspecjalista z siedzibą przy ul. Jana Szwai 7/65, 30-383 Kraków.