(tablica ogłoszeń w budynku Domu – parter, strona internetowa) - pobierz załączniki
Kraków, dn. 23.XI.2015r.
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 1/2015/ZP
Biuletyn Zamówień Publicznych – publikacja dn.: 23.XI.2015r. nr ogłoszenia: 171007-2015
Nazwa i adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej, 30-725 Kraków, ul. Łanowa 43 woj. małopolskie
telefon: (12) 653-20-41, 296-77-43, fax: (12) 653-03-90, e-mail: dpslanowa43@ceti.pl
adres strony internetowej, na której dostępna jest SIWZ: www.ceti.pl/~lanowa
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Bogumiła Zdrodowska
I. Rodzaj zamówienia: dostawy
II. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
III. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: sukcesywna dostawa artykułów żyw-nościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 43 w 2016r.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamó-wienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Spo-łecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r. Za-mówienie zostało podzielone na 7 (siedem) Części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu:
I CZĘŚĆ: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB
mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby, wędliny wieprzowe i drobiowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9; 15.11.00.00-2; 15.11.10.00-9; 15.11.30.00-3; 15.11.21.00-7; 15.11.40.00-0; 15.13.11.30-5; 15.13.11.35-0; 15.13.11.34-3; 15.13.17.00-2.
II CZĘŚĆ: MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE I INNE PRODUKTY MROŻONE)
warzywa (brokuły, groszek, fasolka, kalafior, marchew, pietruszka, seler), owoce (mieszanki kompotowe, truskawki), ryby (mintaj-blaty, miruna-blaty, makrela), inne produkty mrożone (pierogi ruskie, z serem, uszka z grzybami, kluski śląskie, frytki)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3; 15.30.00.00-1; 15.33.11.70-9; 15.80.00.00-6.
III CZĘŚĆ: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE (PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE ŚWIEŻE)
pieczywo (chleb krojony–mieszany, graham; weki i bułki) oraz wyroby ciastkarskie (pączki, drożdżówki)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9; 15.81.11.00-7; 15.81.14.00-0; 15.81.10.00-6; 15.81.21.00-4.
IV CZĘŚĆ: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE
mleko i jego przetwory (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), sery topione i twarde (żółty)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 15.53.00.00-2; 15.55.13.00-8; 15.54.21.00-0; 15.54.40.00-3.
V CZĘŚĆ: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KISZONE
warzywa i jarzyny świeże: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki czerwone, cebula, por, czosnek, fasola i groch, kapusta (biała, czerwona i włoska), sałata zielona i pekińska, ogórki, cukinia, papryka, pomidory, pieczarki, kalafiory, brokuły, fasola szparagowa, rzodkiewka, pietruszka (natka), szczypiorek, koperek, rabarbar, botwinka; owoce: truskawki, wiśnie, maliny, borówki, jabłka, gruszki, śliwki, arbuzy, morele, brzoskwinie; owoce cytrusowe: cytryny, pomarańcze, mandarynki; owoce tropikalne: banany; kiszonki: kapusta, ogórki.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.13-0; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9; 15.30.00.00-1; 15.33.00.00-0
VI CZĘŚĆ: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, AR-TYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP.
różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6; 15.20.00.00-0; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.82.00.00-2; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7; 15.98.10.00-8
VII CZĘŚĆ: JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE
jaja kurze konsumpcyjne świeże, w nienaruszonych skorupkach
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybra-ną/e Część/ci.
Dla każdej z Części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, oraz inne dokumenty wymagane w ofercie – określone w SIWZ).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 99-101 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ustawy.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wyko-nawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.
Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zawarte są w SIWZ.
Sposób uzyskania SIWZ: osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 107 – parter - w godz. 7,30-15,30; na stronie internetowej: www.ceti.pl/~lanowa
V. TERMIN ZAWARCIA UMOWY: od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy,
1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, pkt.1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późniejszymi zmianami),
Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
1.3.złożą pisemną ofertę zgodną z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ.
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy oraz w celu wykazania, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24, ust. 2 pkt 5 Ustawy, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki – (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich do-kumenty te mogą być składane - Dz. U. z 2013r. poz. 231).
2.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy należy przedłożyć:
2.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ;
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w oko-licznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1 Ustawy należy przedłożyć:
3.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ;
3.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wyka-zania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w oko-licznościach, o których mowa w art. 24, ust. 2 pkt 5 Ustawy należy przedłożyć:
4.1.listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – Za-łącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
5. Ponadto oferta musi zawierać:
5.1.wypełniony formularz ofertowy dla danej Części zamówienia z oświadczeniem Wyko-nawcy, że zapoznał się ze SIWZ - stanowiący Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy dla danej Części zamówienia) do niniejszej SIWZ,
5.2.zaakceptowany wzór umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ;
Przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie wzoru umowy;
5.3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku podpisywania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy (w formie oryginału lub poświadczonej przez uprawnioną osobę kopii);
5.4. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - stosowną umowę regulującą ich współpracę.
6.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowa-niu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w dz. VII niniejszej SIWZ wymagania (z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia). Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy – na mocy art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy) - z postępowania.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43, w sekretariacie – pokój nr 104 - parter – od poniedziałku do piątku w godz.: od 7,00 do 15,00
Termin składania ofert upływa w dniu 02.XII.2015r. o godz.: 09,00.
VIII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 43, w pokoju konferencyjnym (nr 105) wejście przez sekretariat – parter – w dniu 02.XII. 2015r. godz: 09,15
IX.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca zostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena 100%
XI. WARUNKI UMOWY: Warunki umowy zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Barbara Wąsowicz – Dyrektor DPS