Kraków, dnia 13.06.2017 r.
Numer zamówienia OZ.271.149 .2017.MKE
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie na rzecz:
Gminy Miejskiej Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
NIP: 676-101-37-17, REGON: 351554353
tel. (12) 68 68 000
fax (12) 645 12 70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl , https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie:
Wykonawca udzieli gwarancji obowiązującej przez 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Miejsce dostawy: ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39132100-7 Szafy na akta
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Nie ustanowiono warunków udziału w postępowaniu.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ( brutto ) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto ( z obowiązującym podatkiem od towarów i usług ).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( brutto ).
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 23.06.2017 r, w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane na stronach internetowych:
i będą wiążące dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.06.2017 r. godz. 10.00
10. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Integralną częścią oferty jest wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, Kosztorys ofertowy - stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.
Ofertę można złożyć w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję ( np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje ) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
12. Zamawiający nie uwzględni ofert
13. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68 68 223
W sprawach proceduralnych ( formalno-prawnych ):
Pan Mateusz Kęsek – tel. (12) 68 68 217
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano.
16. Załączniki do zapytania ofertowego
17. Informacje dodatkowe
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymywanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Gminę Miejską Kraków ( nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy ).
Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
18. Sposób składania ofert w formie pisemnej
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie lub opakowaniu i na kopercie lub opakowaniu umieścić następujące informacje:
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na „Dostawę szaf metalowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie”. Nie otwierać przed dniem 27.06.2017 r. do godz. 10.00.
.......................................................
data podpis pieczęć
Z-cy Dyrektora
według kompetencji
DOKUMENTY DO POBRANIA: