INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY WYNIK |
|
Specyfikacja wraz z załącznikami MODYFIKACJA TREśCI SPECYFIKACJI UWAGA Wykonawcy, którzy pobiorą dokumentację przetargową ze strony Zamawiającego nie otrzymają ewentualnych wyjaśnień lub modyfikacji treści w/w dokumentacji w formie pisemnej. Wykonawcy mający siedzibę w Krakowie mogą odbierać specyfikację w siedzibie Zamawiającego w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. nr 103 I p. Wykonawcy mający siedzibę poza Krakowem mogą wystąpić z wnioskeim o wydanie specyfikacji e-mailem na adres: do@mops.krakow.pl lub faksem na nr (12) 616-54-28. Koszt specyfikacji: 10 zł. Koszt nagrania dokumentacji na dyskietkę wynosi 80 gr za jedną dyskietkę. Koszt nagrania dokumentacji na płytę CD wynosi 1 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje ze w przypadku, gdy koszt udostępnienia dokumentacji nie przekroczy 3 zł - opłaty nie pobiera się. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, tel. (012) 616-54-27, fax (012) 616-54-28, e-mail: do@mops.krakow.pl informuje o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót remontowych w budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie 1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl, zakładka „Zamówienia publiczne” 4. Określenie przedmiotu zamówienia: CPV: 45453000-7
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku przy
ul. Józefińskiej 14 w Krakowie zgodnie z poniższym zakresem robót: I etap:
1) Roboty konserwatorskie fasady frontowej – remont elewacji budynku od strony ul. Józefińskiej oraz Węgierskiej zgodnie z programem prac remontowo-konserwatorskich fasady frontowej stanowiącym załącznik do wytycznych, 2) Montaż okien PCV w otworach okiennych przyziemia. II etap:
1) Ocieplenie budynku od strony dziedzińca systemem BSO zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do wytycznych, 2) Montaż klimatyzatora wraz z niezbędnymi przyłączami elektrycznymi w pomieszczeniu serwerowi o następujących parametrach: - klimatyzator chłodzący naścienny z jednostką zewnętrzną i wewnętrzną, - wydajność chłodnicza min. 5 kW, - pobór mocy: max. 2 kW, - kontrola pracy klimatyzatora sterowana procesorem, - funkcja autorestartu, - funkcja sleep, - poziom hałasu jednostki wewnętrznej max. 41 dB, - poziom hałasu jednostki zewnętrznej max. 52 dB. 3) Wykonanie i montaż boksu rowerowego, zadaszonego o konstrukcji z profili aluminiowych wypełnionych płytami z poliwęglanu dwukomorowego o grubości 10 mm, ściany w konstrukcji aluminiowej, wypełnione szkłem bezpiecznym oraz drzwiami aluminiowymi z zamkiem. Uwaga:
1) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca dokona pomiarów na obiekcie. 2) Wykonawca odwzoruje wszystkie istniejące szczegóły elewacji zgodnie z wymogami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, 3) Wykonawca przystąpi do wykonania robót budowlanych nie później niż w ciągu 2 dni od daty otrzymania potwierdzenia o uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. Potwierdzeniem otrzymania od Zamawiającego w/w informacji będzie zwrotne potwierdzenie odbioru, potwierdzenie wysłania faksu lub faks potwierdzający przyjęcie pisma informującego o uzyskaniu prawomocnej decyzji administracyjnej. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz rysunków 5. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej: nie
6. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wariantowej: nie 7. Termin wykonania zamówienia: I etap: do 30 dni roboczych od dnia uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę, II etap: do 50 dni roboczych od dnia uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę, Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót I i II etapu równolegle. 8. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby kierownik robót, zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych posiadał odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania ww zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych), 4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonywane zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. 4. Uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, (odpis decyzji – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych), 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA:
Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.
W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1, 5 i 6 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Wadium: nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena = 100 % 11. Miejsce składania ofert: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 102, I p. 12. Termin składania ofert: 5.10.2006 r. godz. 10:00 13. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty 14. Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: nie 15. Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: nie 16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Porębski, Paweł Cichopek; fax (012) 616-54-28 |