Rekrutacja do Samorządowego Przedszkola nr 20 na rok szkolny 2021/2022
Informacja o zasadach rekrutacji do Samorządowych Przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach w roku szkolnym 2021/2022, znajduje się na stronie Portalu Edukacyjnego.
ZASADY PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW O PRZYJĘCIE DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA NR 20
SZANOWNI PAŃSTWO
Informuję, że od dnia 01 – 31 marca 2021r. wnioski o przyjęcie do przedszkola na rok szkolny 2021/2022 po elektronicznej rejestracji należy wydrukować i dostarczyć do przedszkola pierwszego wyboru.
Wnioski w kopercie wrzucamy do przygotowanego pojemnika, znajdującego się na terenie przedszkola, w godzinach pracy przedszkola (6:30 – 17:00)
W celu potwierdzenia przez dyrektora, że dokumenty dotarły i są kompletne, należy po wrzuceniu dokumentów do pojemnika, przesłać na adres p20@enic.pl informację o dostarczeniu dokumentów.
W razie braku informacji zwrotnej od dyrektora proszę o kontakt telefoniczny.
Dokumenty, tj. wniosek wraz z załącznikami powinny być dokładnie wypełnione i podpisane przez matkę i ojca dziecka lub opiekuna prawnego. Do kompletu dokumentów należy wydrukować wymagane oświadczenia indywidualne dla każdej sytuacji rodzinnej dziecka.