ZCK OTWARTY DLA BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI
ZCK OTWARTY DLA BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI
Od 1 lipca 2021r. wszystkie budynki Biur obsługi klienta ZCK są dostępne dla bezpośredniej obsługi.
W biurach poszczególnych siedzib ZCK można już zrealizować wszystkie usługi, złożyć przesyłkę na dzienniku podawczym lub uzyskać informacje na odpowiednim stanowisku.
Aby uniknąć niedogodności i nie czekać w kolejce, warto wcześniej umówić swoją wizytę z kontaktując się telefonicznie z właściwym Biurem Obsługi Klienta. Pozwoli to ograniczyć niepotrzebny kontakt z innymi ludźmi i da gwarancję szybkiego załatwienia sprawy.
Jednocześnie informujemy, że możecie się Państwo kontaktować z ZCK poprzez środki komunikacji elektronicznej, drogą telefoniczną, za pośrednictwem operatora pocztowego i system Epuap.
W przypadku wizyty osobistej przypominamy o zasadach korzystania z budynków ZCK:
1. dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów. Ograniczenie nie dotyczy:
1) dziecka do ukończenia 13 roku życia;
2) osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie;
3) osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie;
4) osoby wymagającej pomocy tłumacza;
5) innej osoby, w przypadkach wynikających z odrębnych przepisów
2. Prosimy o zachowanie co najmniej 1,5 metrów odległości od innych osób.
3. Prosimy o używanie w biurach obsługi masek zakrywających usta i nos oraz dezynfekcję dłoni przy użyciu pozostającego do dyspozycji klientów płynu do dezynfekcji.