1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wynajem pomieszczeń kuchennych o powierzchni 135 m2.
Kuchnia wyposażona jest w podstawowy sprzęt i urządzenia do wydawania posiłków. Posiada instalację elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną.
2. Organizacja zbiorowego żywienia obejmuje:
1) obiad klasa dla klas 1-3
2) obiad sportowy
3) śniadanie i kolacja dla uczniów mieszkających w internacie
4) obiady dla pracowników
3. Najemca zobowiązany jest przygotowywać posiłki zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154).
4. Śniadanie podawane jest w formie samoobsługowego bufetu i powinno składać się z co najmniej: warzyw i/lub owoców, produktu zbożowego, produktu mlecznego, wędliny oraz ciepłego dania (jajecznica, parówki, kiełbaski, naleśniki).
5. Kolacja podawana jest w formie samoobsługowego bufetu i powinna składać się z co najmniej: warzyw i/lub owoców, produktu zbożowego, produktu mlecznego, wędliny oraz ciepłego dania (jajecznica, parówki, kiełbaski, naleśniki).
6. Posiłki mają być przygotowane na miejscu (gotowane w kuchni szkolnej).
7. Obiad składa się z zupy, drugiego dania i kompotu.
8. Posiłki są wydawane od poniedziałku do piątku tylko dla osób uprawnionych: uczniowie, pracownicy. W przypadku mieszkańców internatu wyżywienie wydawane jest również w soboty i niedziele.
9.Okres podpisania umowy najmu: od 01.09.2021r. do 30.06.2023 r.
10.Załączniki do formularza ofertowego:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
2) Podpisana klauzula informacyjna.
11. Inne wymagania:
Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
a) winna być złożona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty e-mail,
b) cena w niej podana ma być wyrażona cyfrowo i słownie,
c) winna być napisana w języku polskim, czytelnie,
d) winna obejmować całość zamówienia,
e) winna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczenia woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
12. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
a) w cenie oferty winny zawierać się wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
13. Propozycję cenową należy przekazać do dnia: 30.08.2021r. do godziny 12:00.
14. Sposób dokonywania oceny złożonej oferty:
a) zamawiający odrzuci ofertę złożoną po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu, a także, gdy oferta po złożeniu wyjaśnień mogłaby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
b) w przypadku, gdy oferta nie zawiera wymaganych dokumentów lub gdy są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość zamawiający wezwie oferenta do uzupełnienia bądź wyjaśnienia w wyznaczonym terminie. Brak odpowiedzi oferenta we wskazanym terminie spowoduje odrzucenie oferty.
c) kryteria oceny kompletnych i prawidłowo złożonych ofert są oferowana stawka czynszu za kuchnię.
d) oferowane stawki za posiłki
e) doświadczenie zawodowe w zakresie zbiorowego żywienia
Każdy z w/w obszarów oceniany będzie przez członków komisji w skali od 0 do 5.
15. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest:
Łukasz Zarodkiewicz – kierownik gospodarczy, tel. 12 644 23 09, e-mail: zsos2@wp.pl
16. Zamawiający zaprosi wybranego wykonawcę do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
Dopiero podpisanie umowy rozpoczyna realizację zamówienia i nakłada na ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązanie z niej wynikające.