Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Archiwum BIP MJO - Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7
Dokument archiwalny
Zapytanie ofertowe nr 14/2025 - jednorazowe mycie okien z zewnątrz na wysokości powyżej 2 m w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie.
I. Informacje ogólne
Zamawiający: Gmina Miejska Kraków reprezentowana przez Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie, 30-095 Kraków, ul. Złoty Róg 30, tel. 12 637 08 97, e-mail: zso7@mjo.krakow.pl. Organizator: Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie, 30-095 Kraków, ul. Złoty Róg 30, tel. 12 637 08 97, e-mail: zso7@mjo.krakow.pl
Organizator ogłasza zapytanie ofertowe na realizację jednorazowego mycia okien z zewnątrz na wysokości powyżej 2 m w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie
Zapytanie zamieszczono na stronie BIP ZSO nr 7 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie. Realizacja zamówienia będzie możliwa dopiero po otrzymaniu odpowiednich środków finansowych.
III. Terminy i miejsce składania ofert
Ofertę na realizację zadania wymienionego w pkt. 1.2 należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem: „Jednorazowe mycie okien z zewnątrz na wysokości powyżej 2 m w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie” w terminie do 19 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Szkoły lub wysłać wymagane dokumenty na adres e-mail: zso7@mjo.krakow.pl – decyduje data wpływu do sekretariatu.
Otwarcie i wybór ofert nastąpi 20 sierpnia 2025 r. o godz. 13.00.
IV. Charakterystyka
Usługa jednorazowego mycia okien z zewnątrz na wysokości powyżej 2 m nad ziemią o łącznej powierzchni 50 m2 w Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t. j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650, z późn. zm.).
W zakres jednostronnego mycia okien wchodzi m. in.: mycie skrzydeł, ościeżnic oraz słupków wszystkich okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych.
V. Wymagania, warunki
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią dokumentów dołączonych w formie załączników: wzór umowy (stanowiący załącznik nr 1) .
Warunkiem koniecznym do podpisania umowy jest dołączenie wypełnionego oświadczenia dotyczącego metody mycia okien (stanowiący załącznik nr 2) do zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w ofercie terminu wykonania przedmiotu zapytania.
Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy.
Wykonawca przystępujący do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem i legitymować się odpowiednim wpisem w tym zakresie.
W przypadku zauważenia przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, ochronę zdrowia osób dopuszczony do pracy, prawidłowe zabezpieczenie terenu oraz wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
W zakres przedmiotu umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać odpowiedni sprzęt.
W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.
Używany przez pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa.
Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzanie się kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.
Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 19.00, a potwierdzenie prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym.
Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
VI. Sposób obliczenia ceny
Cena ofertowa powinna obejmować koszty wszystkich prac/czynności i materiałów koniecznych do wykonania zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze niewynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, a powstające w związku z realizacją czynności niezbędnych dla właściwego wykonania zadania objętego zamówieniem.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. Informacje dodatkowe
Oferta jest odrzucana jeżeli:
zawiera braki w zakresie ceny lub innych warunków stosowanych jako kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty, uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści,
zawiera braki uniemożliwiające ustalenie od jakiego Wykonawcy pochodzi;
jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia lub jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia;
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
Wykonawca nie złożył w terminie wyjaśnień po wezwaniu do uzupełnienia braków oferty;
wpłynęła po terminie składania ofert;
Wykonawcę informuje się niezwłocznie o odrzuceniu jego oferty.
Dyrektor unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, jeżeli:
nie wpłynie żadna oferta;
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
wystąpi nieprzewidziana zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa.
VIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 z siedzibą w Krakowie, ul. Złoty Róg 30, e-mail: liceum17@kr.onet.pl, telefon 12 637 08 97
Państwa dane osobowe przetwarzane będą:
w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego rynku na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. I lit. a RODO)- w zakresie danych wszystkich adresatów zapytania,
w przypadku gdy rezultatem rozeznania cenowego rynku będzie udzielenie zamówienia publicznego- w celu przygotowania, zawarcia i wykonania umowy z wybranym podmiotem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO: przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) wyłącznie w zakresie danych podmiotu, z którym ma zostać zawarta umowa,
w celu ustalania, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową, wypełnienia obowiązków związanych z archiwizowaniem dokumentów oraz spełnienia przez Administratora obowiązków prawnych wynikających z prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego (art. 6 ust. I lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze)- w zakresie danych wszystkich adresatów zapytania.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym powyżej Państwa dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym lub przekazywane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być: organy nadzoru, kontroli, inne organy administracji publicznej upoważnione na mocy przepisu prawa oraz inne podmioty w zakresie niezbędnym do realizacji ustawowych i umownych obowiązków Administratora, zewnętrzna kancelaria prawna, banki prowadzące rachunki bankowe, firma zapewniająca obsługę zintegrowanego systemu komputerowego, odbiorcy strony internetowej ZSO nr 7.
Państwa dane osobowe będą przechowywane nie dużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwymi przepisami prawa w szczególności Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, również z zachowaniem okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z zawarcia umowy. Odbiorcą danych osobowych są: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa oraz Wydział Skarbu Miasta Krakowa. Macie Państwo prawo do żądania od Administratora danych dostępu do ww. danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku danych podawanych na podstawie zgody macie Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać niniejszą zgodę, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.
Macie Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozeznania cenowego rynku w przypadku, gdy rezultatem rozeznania cenowego rynku będzie udzielenie oraz zamówienia publicznego — do przygotowania, zawarcia i wykonania umowy z wybranym podmiotem.
Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane przy zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz nie podlegają profilowaniu.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani udostępniane organizacjom międzynarodowym
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych — adres e-mail: inspektor5@mjo.krakow.pl.
Niniejsze zapytanie – rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.). Przesłana przez Wykonawcę kalkulacja wykorzystana będzie tylko w celu ustalenia wartości szacunkowej zamówienia i nie będzie udostępniana osobom trzecim.