30 listopada do użytku mieszkańców zostanie oddana ul. Wiślna, która przez kilka ostatnich miesięcy przechodziła gruntowną modernizację. Podobnie jak wcześniej ul. św. Anny, droga ta zyskała nową, elegancką, nawierzchnie, oświetlenie uliczne i sieci podziemne. Wszystko dzięki współpracy krakowskich spółek miejskich.
Ulica Wiślna została przebudowana na długości ok. 165 metrów. Nawierzchnię ulicy wykonano z kostki kamiennej granitowej o przekroju daszkowym. Natomiast nawierzchnię chodników wykonano z płyt kamiennych porfirowych. Jezdnię obramowano krawężnikiem kamiennym granitowym. W rejonie budynku nr 1 wykonano zwężenie jezdni, w celu odtworzenia na poszerzonym chodniku parkingu dla rowerów.
Na odcinku od ul. Gołębiej do Rynku Głównego wykonano również kontrapas rowerowy, którego krawędź wyznaczona została kostką bazaltową. W ramach wzdłuż budynków ułożono membranę, w celu odseparowania wód opadowych od ścian budynków. Wyregulowano również istniejące studzienki ściekowe oraz dodatkowo wykonano jedna studzienkę ściekową z osadnikiem i syfonem, którą podłączono do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej. Na ul. Wiślnej pojawiło się również oświetlenie uliczne w postaci stylizowanych latarni LED.
Dodatkowo w ramach przebudowy ul. Wiślnej zostały wyremontowane wszystkie sieci uzbrojenia podziemnego zlokalizowane w tej ulicy, między innymi kanalizację, którą wykonało Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. Natomiast Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej wybudowało sieć ciepłowniczą.
Z kolei kilka miesięcy wcześniej została przebudowana ul. św. Anny, na długości ok. 272 metrów. Nawierzchnię drogi wykonano z kostki kamiennej granitowej, o przekroju daszkowym. Nawierzchnię chodników, podobnie jak na ul. Wiślnej, wykonano z płyt kamiennych porfirowych. Jezdnię obramowano krawężnikiem kamiennym granitowym.
W rejonie skrzyżowania ze ścieżką Plant Krakowskich wykonano próg z kostki kamiennej granitowej. Przed progiem wykonano zwężenie jezdni, a wzdłuż kościoła św. Anny poszerzono chodnik. W ciągu ulicy wykonano również kontrapas rowerowy, którego krawędź wyznaczona została z kostki bazaltowej. Ponadto wzdłuż budynków ułożono membranę w celu odseparowania wód opadowych od ścian budynków. Dodatkowo w ramach odwodnienia wyregulowano istniejące studzienki ściekowe oraz wykonano siedem nowych studzienek ściekowych. Ul. św. Anny oświetlana jest latarniami typu LED.
Podobnie jak na ul. Wiślnej, na ul. św. Anny również zostały wyremontowane wszystkie sieci uzbrojenia podziemnego i powstała od nowa sieć ciepłownicza.