Specyfikacja wraz z załącznikami
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków,
tel. (012) 616-54-27, fax (012) 616-54-28, e-mail: do@mops.krakow.pl
informuje o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót remontowych w budynku na os. Szkolnym 34 w Krakowie
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl, zakładka „Zamówienia publiczne”
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
CPV: 45453000-7, 45421150-0
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku na
os. Szkolnym 34 w Krakowie zgodnie z poniższym zakresem robót:
Montaż zadaszenia nad drzwiami wejściowymi do budynku, oraz wymiana drzwi wejściowych wraz z wykuciem z muru istniejącej stolarki:
a. Wywóz zdemontowanych drzwi z terenu rozbiórki na wysypisko śmieci (opłatę za przyjęcie stolarki na wysypisko ponosi wykonawca),
b. Montaż ślusarki. Parametry ślusarki:
- aluminiowa, automatycznie rozsuwana, z detektorem ruchu,
- zgodnie z opinią konserwatorską drzwi powinny zachowywać podział drzwi istniejących,
- współczynnik przenikania ciepła przeszklenia U=1,1 W/m2*K,
- zestaw zewnętrzny szklony szkłem antywłamaniowym, a drzwi wyposażone w zamek antywłamaniowy otwierany kluczem,
- zestaw wewnętrzny szklony szkłem bezpiecznym P-2,
- drzwi i automatyka spełniające przepisy przeciwpożarowe dla drzwi rozsuwanych na drogach ewakuacyjnych, oraz dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
- automatyka – otwieranie i zamykanie na detektor ruchu z obu stron,
- możliwość uruchomienia automatyki na pilota lub w inny sposób umożliwiający jej obsługę z zewnątrz i od wewnątrz budynku,
- możliwość ręcznego otwierania i zamykania - w przypadku braku energii elektrycznej.
Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wyciągu z dokumentacji architektoniczno-projektowej, które stanowią załączniki nr 2- 4 do specyfikacji.
5. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej: nie
6. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wariantowej: nie
7. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji robót w zakresie wymiany ślusarki: 50 dni kalendarzowych od dnia wprowadzenia Wykonawcy na plac budowy.
Termin realizacji robót w zakresie montażu zadaszenia: 21 dni kalendarzowych od dnia wprowadzenia Wykonawcy na plac budowy.
8. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są
w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja).
W przypadku:
1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – wyciąg z rejestru sądowego.
2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania ww zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych),
4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
3. Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonywane zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności.
4. Uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (odpis decyzji – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego).
UWAGA:
Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.
W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym.
Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Wadium: nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena = 100 %
11. Miejsce składania ofert: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 102, I p.
12. Termin składania ofert: 25.09.2006 r. godz. 10:00
13. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty
14. Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: nie
15. Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: nie
16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Porębski, Paweł Cichopek;
fax (012) 616-54-28