Specyfikacja wraz z załącznikami
MODYFIKACJA TREśCI SPECYFIKACJI
UWAGA
Wykonawcy, którzy pobiorą dokumentacje przetargową ze strony Zamawiającego nie otrzymają ewentualnych wyjaśnień lub modyfikacji treści w/w dokumentacji w formie pisemnej. Wykonawcy mający siedzibę w Krakowie mogą odbierać specyfikację w siedzibie Zamawiającego w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. nr 103 I p. Wykonawcy mający siedzibę poza Krakowem mogą wystąpić z wnioskeim o wydanie specyfikacji e-mailem na adres:
do@mops.krakow.pl lub faksem na nr (12) 616-54-28. Koszt specyfikacji: 12 zł. Koszt nagrania dokumentacji na dyskietkę wynosi 80 gr za jedną dyskietkę. Koszt nagrania dokumentacji na płytę CD wynosi 1 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje ze w przypadku, gdy koszt udostępnienia dokumentacji nie przekroczy 3 zł - opłaty nie pobiera się.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków,
tel. (012) 616-54-27, fax (012) 616-54-28, e-mail: do@mops.krakow.pl informuje o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Noclegowni dla Bezdomnych Mężczyzn przy
ul. Makuszyńskiego 19 w Krakowie.
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl, zakładka „Zamówienia publiczne”
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
CPV: 45453000-7, 45442120-4
Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie części ścian – elewacji południowej i północnej Noclegowni dla Bezdomnych Mężczyzn przy ul. Makuszyńskiego 19 w Krakowie, zgodnie z poniższym zakresem robót:
1) odkopanie ścian piwnic do głębokości 1 m,
2) ocieplenie ścian piwnic do poziomu 1 m poniżej terenu izolacją przeciwwilgociową izodren gr. 10 cm, zgodnie z dokumentacją projektową,
3) zasypanie wykopu, odtworzenie opaski wokół budynku,
4) demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów, rynien, rur spustowych, demontaż krat okiennych, przewodów instalacji odgromowej, kamer ochronnych, drutu kolczastego na stelaż stalowym, tablic z napisami, lamp i innych,
5) ułożenie styropianu o gr. 12 cm na ścianach, ocieplenie ościeży styropianem gr. 3 cm,
6) montaż nowych przewodów instalacji odgromowej w rurkach PCV pod ociepleniem,
7) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego barwionego w masie,
8) montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym, gr. 0,8 mm, montaż parapetów z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym, gr. 0,8 mm, montaż krat w piwnicach i na parterze, montaż rynien i rur spustowych i innych wcześniej zdemontowanych elementów,
9) malowanie krat, balustrad i rur instalacyjnych farbą olejną,
10) naprawa schodów do kotłowni
Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wyciągu z dokumentacji architektoniczno-projektowej.
5. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej: nie
6. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wariantowej: nie
7. Termin wykonania zamówienia:
W ciągu 35 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
8. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są
w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r. nr 164 poz. 1163).
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja).
W przypadku:
a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – wyciąg z rejestru sądowego.
b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
c) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych),
d) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
3) Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonywane zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności.
4) Uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (odpis decyzji – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego).
5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie.
W wykazie należy uwzględnić wyłącznie roboty budowlane polegające na ocieplaniu budynków o powierzchni ocieplenia każdego budynku minimum 800 m2 i wartości każdej inwestycji minimum 150 000 zł.
UWAGA:
Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.
W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym.
Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Wadium: nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena = 100 %
11. Miejsce składania ofert: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 102, I p.
12. Termin składania ofert: 6.10.2006 r. godz. 10:00
13. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty
14. Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: nie
15. Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: nie
16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Porębski, Paweł Cichopek;
fax (012) 616-54-28