ZARZĄDZENIE NR 43/2006 MIEJSKIEGO KOMISARZA WYBORCZEGO Z DNIA 8 GRUDNIA 2006 ROKU
w sprawie trybu przekazywania i przyjmowania w depozyt do Urzędu Miasta Krakowa oraz archiwizowania dokumentów i materiałów pochodzących z wyborów do Rad Dzielnic Miasta Krakowa
Podstawa prawna: § 11 ust. 2 w zw. z § 65 ust. 3 i § 72 ust. 2 Ordynacji wyborczej do Rad Dzielnic stanowiącej załącznik nr 3 do Statutów Dzielnic I-XVIII stanowiących załączniki nr 1-18 do uchwały Nr LXVII/660/96 Rady Miasta Krakowa z dnia 18 grudnia 1996 r. w sprawie organizacji i zakresu działania dzielnic /tekst jednolity: Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego z dnia 6 listopada 2002 r. Nr 243 poz. 3278, zm.: uchwała Nr CV/1060/06 Rady Miasta Krakowa z dnia 29 marca 2006 r. oraz Nr CX/1107/06 z dnia 24 maja 2006 r./
§ 1
- Tryb przekazywania i przyjmowania w depozyt do Urzędu Miasta Krakowa trzeciego protokołu wyników wyborów wraz z pozostałymi dokumentami z wyborów oraz pieczęci dzielnicowych komisji wyborczych określony zostały w załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 34/2006 Miejskiego Komisarza Wyborczego z dnia 25 października 2006 roku w sprawie w sprawie ustalenia Wytycznych dla Dzielnicowych Komisji Wyborczych dotyczących organizacji, przeprowadzenia oraz obliczenia i ustalenia wyników wyborów do Rad Dzielnic Miasta Krakowa oraz dla Obwodowych Komisji Wyborczych dotyczących organizacji, przeprowadzenia oraz obliczenia i ustalenia wyników głosowania w wyborach do Rad Dzielnic Miasta Krakowa.
- Tryb przekazywania i przyjmowania w depozyt Urzędu Miasta Krakowa dokumentów z głosowania, spisów wyborców, trzeciego egzemplarza protokołu głosowania i pieczęci obwodowych komisji wyborczych określony zostały w załączniku nr 2 do Zarządzenia Nr 34/2006 Miejskiego Komisarza Wyborczego z dnia 25 października 2006 roku w sprawie w sprawie ustalenia Wytycznych dla Dzielnicowych Komisji Wyborczych dotyczących organizacji, przeprowadzenia oraz obliczenia i ustalenia wyników wyborów do Rad Dzielnic Miasta Krakowa oraz dla Obwodowych Komisji Wyborczych dotyczących organizacji, przeprowadzenia oraz obliczenia i ustalenia wyników głosowania w wyborach do Rad Dzielnic Miasta Krakowa.
§ 2
W depozyt do Urzędu Miasta Krakowa przekazane zostaną następujące dokumenty i materiały wyborcze:
- trzeci egzemplarz protokołów wyników wyborów,
- pieczęcie dzielnicowych komisji wyborczych,
- dokumenty z głosowania:
- koperty z niewykorzystanymi kartami do głosowania,
- koperty z całkowicie przedartymi kartami do głosowania,
- koperty z nieważnymi kartami do głosowania,
- koperty z kartami do głosowania z głosami nieważnymi,
- koperty z kartami do głosowania z głosami ważnymi,
- trzeci egzemplarz protokołów głosowania,
- pieczęcie obwodowych komisji wyborczych,
- obwieszczenia.
§ 3
Archiwizacji podlegają następujące dokumenty wyborcze:
- spisy wyborców,
- Miejski Komisarz Wyborczy
- Zarządzenia,
- Postanowienia,
- Składy DKW i OKW,
- Obsługa finansowo – księgowa,
- Zamówienia publiczne,
- Korespondencja,
- Obwieszczenia,
- Dzielnicowe Komisje Wyborcze
- Uchwały,
- Postanowienia,
- Protokoły,
- Dokumentacja kandydatów na radnych Dzielnic
- Obwodowe Komisje Wyborcze,
- Komisji Odwoławcza
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
|
MIEJSKI KOMISARZ WYBORCZY
PIOTR MALCHAREK |
|