a) Pierwsze posiedzenie Grupy Roboczej III odbyło się w dniu 5 września 2024 r.
Na tym posiedzeniu Grupa Robocza zapoznała się z tematami, zgłoszonymi przez Członków Komisji. Zostało ustalone, że na następnym spotkaniu Grupy Roboczej zostaną przedstawione założenia kampanii Respect Kraków i zaproponowane propozycje jej poszerzenia. Przy wsparciu KBF i Wydziału Kultury i Dziedzictwa Narodowego zostanie przeprowadzona inwentaryzacja istniejącej oferty nocnej.
b) Posiedzenie nr 2 z dnia 4 października 2024 r.
Wydział ds. Turystyki zaprezentował założenia kampanii Respect Kraków skierowanej do turystów. W trakcie dyskusji zasugerowano poszerzenie tej kampanii na akademiki, w tym prywatne, szkoły i uczelnie, podmioty prowadzące działalność gastronomiczną.
Krakowskie Biuro Festiwalowe przedstawiło kalendarium wydarzeń, które odbywają się w Krakowie w porze wieczorno-nocnej. Postanowiono, że na następne posiedzenie Członkowie Grupy Roboczej skonkretyzują pomysły dotyczące selekcji wydarzeń, które wymagają dodatkowe promocji, środków przekazu informacji (z uwzględnieniem 4 grup docelowych: mieszkańcy Krakowa, mieszkańcy „obwarzanka”, turyści krajowi i turyści zagraniczni) oraz usprawnienia komunikacji.
c) Posiedzenie nr 3 z dnia 7 listopada 2024 r.
Na posiedzeniu ustalono, że Kraków posiada bogatą ofertę kulturalną, informacje o niej są gromadzone w miesięczniku Karnet oraz na portalu internetowym karnet.krakowculture.pl. Jednak świadomość o tej ofercie oraz o Karnecie jest bardzo mała. Grupa podjęła rekomendację dla Komisji: zawnioskować do Prezydenta Miasta Krakowa o zapewnienie środków na modernizację, rozbudowę i promocję portalu internetowego Karnet.
d) Posiedzenie nr 4 odbędzie się 3 grudnia 2024 r.