Znajdziecie tu Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną (papierową), jak i drogą elektroniczną (poprzez formularze elektroniczne w serwisach typu: moj.gov.pl, ePUAP, obywatel.gov.pl, emp@tia, biznes.gov.pl)
Adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-44247-71066-ISSHB-24
e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Są one równoważne prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.
Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące usługi to więcej informacji znajdziesz w Serwisie gov.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest usługą służącą do przesyłania dokumentów elektronicznych do urzędu.
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Krakowa dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
Załatwienie spraw następuje poprzez:
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem:
WAŻNE! Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy o zapoznanie się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa.
ZOBACZ - jak uzyskać Profil Zaufany
Profil Zaufany dla uchodźców z Ukrainy / Довірений Профіль для біженців з України
WAŻNE! Uprzejmie informujemy, że usługa potwierdzania Profilu Zaufanego została ponownie uruchomiona
Obywatele mogą potwierdzać Profil Zaufany w wyznaczonych punktach Urzędu Miasta Krakowa.
Adres potwierdzania PZ | poziom / pokój | okienko / stanowisko | godziny | umawianie wizyty | kontakt | |
Pl. Wszystkich Świętych 3-4 |
Parter, pokój nr 1 | Centralna Informacja UMK | poniedziałek-piątek: 7:40 - 15:30 |
- | tel. 12 616 12 01* tel. 12 616 12 02* tel. 12 616 12 03* |
|
Al. Powstania Warszawskiego 10 |
Centrum Administracyjne Parter |
36-40 | poniedziałek-piątek: 8:00 - 15:00 |
- | tel. 12 616 91 01* tel. 12 616 91 02* |
|
UL. WIELICKA 28a |
Referat ds. CEIDG III Piętro |
Sala obsługi | poniedziałek-piątek: 7:40-18:00 |
- | tel. 12 616 56 27* | |
UL. LUBELSKA 27 |
Parter, pokój nr 1 | - | poniedziałek-piątek: 7:40-15:20 |
- | tel. 12 616 55 13* tel. 12 616 55 14* |
|
OS. ZGODY 2 | Parter, pokój nr 25 | - | poniedziałek-piątek: 8:00-15:00 |
- | tel. 12 616 89 89* | |
UL. ZABŁOCIE 22 |
Punkt Obsługi Przedsiębiorcy Parter |
1, 2 lub 3 | poniedziałek-piątek: 7:40-15:20 |
|||
AL. GEN. TADEUSZA |
POM Serenada Referat ds. CEIDG II Piętro |
1 | poniedziałek-sobota: 10:00-18:00 |
- | tel. 12 616 56 27*
(poniedziałek - piątek |
|
*kontakt telefoniczny w języku Polskim only in Polish тільки польською мовою только на польском |
Pełen wykaz punktów potwierdzających Profil Zaufany
Dodatkowe informacje na temat innych, możliwych sposobów założenia i potwierdzenia Profilu Zaufanego dostępne są na stronie ZOBACZ - jak uzyskać Profil Zaufany
Zgodnie z ustawą z dnia 12 lutego 2010 roku o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dziennik Ustaw z 16 marca 2010 nr 40 poz. 230) z dniem 17 czerwca 2010 wszystkie podmioty świadczące usługi publiczne sa ustawowo zobowiązane do umożliwienia interesantom wnoszenia ich wniosków w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą podmiotu realizującego zadania publiczne, założonej i wyposażonej w zestandaryzowane formularze elektroniczne na ePUAP zgodne z Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych.