Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych.
- Znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miasta Krakowa.
- Umiejętność prowadzenia rozmów z trudnym klientem.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wyklucza wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Udzielanie informacji na temat zasad przyznawania dodatku mieszkaniowego.
- Przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z wymaganymi załącznikami.
- Weryfikacja przyjętych wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego pod względem formalnym i merytorycznym.
- Przygotowywanie korespondencji do wnioskodawców oraz zarządców budynków w sprawie uzupełniania danych niezbędnych do rozpatrzenia wniosków.
- Przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji z wezwań.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie dodatku mieszkaniowego.
- Prowadzenie ewidencji wniosków.
- Sporządzanie decyzji zmieniających lub wstrzymujących wypłatę świadczeń.
- Przygotowywanie zaświadczeń na prośbę strony lub innego urzędu.
- Przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu działalności Referatu.
- Archiwizacja akt, zgodnie z rzeczowym wykazem akt UMK.
- Bezstronne i kulturalne załatwianie stron.
- Uzupełnianie i poszerzanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonania powierzonych zadań.
- Zabezpieczenie będących w dyspozycji pieczątek i dokumentów.
- Użytkowanie podsystemu informatycznego DOCZ oraz poczty elektronicznej.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek/pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka/pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko: Referent, Podinspektor
- Miejsce pracy: Krakowskie Centrum Świadczeń – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: ul. Stachowicza 18
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5.000,- do 5.500,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: nie.
- Praca przy komputerze: tak.
- Praca w soboty: nie.
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
- Praca w terenie: nie.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 6 maja 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 13 maja 2024 roku o godz. 8.00 Sala 303 przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)