Szkoła Podstawowa nr 129 prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
1. Księga ewidencji dzieci.
2. Księga uczniów.
3. Rejestr protokołów Rady Pedagogicznej.
4. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej.
5. Rejestr umów zawieranych przez Szkołę.
6. Księga zastępstw.
7. Rejestr wydanych kart rowerowych.
8. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.
9. Rejestr delegacji.
10. Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
11. Ewidencja druków ścisłego zarachowania
12. Ewidencja rozliczenia godzin nadliczbowych nauczycieli
13. Rejestr korespondencji
14. Rejestr zielonych szkół, wycieczek i wyjść uczniów poza teren szkoły
15. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.
16. Rejestr wydanych świadectw.
17. Archiwum: zasób archiwalny SP stanowi dokumentacja powstała i powstająca w związku z działalnością szkoły:
· dzienniki lekcyjne
· księgi arkuszy ocen
· księgi uczniów
· kroniki szkolne
· księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej
· zarządzenia Dyrektora Szkoły
· akta osobowe pracowników
· plany budżetowe
· dokumentacja finansowa i księgowa
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć wniosek do dyrektora szkoły. Wnioski można składać w sekretariacie szkoły.