REJESTRY
Rejestr zarządzeń Dyrektora Szkoły
Rejestr pieczęci i pieczątek
Rejestr delegacji służbowych
Rejestr zatrudnionych nauczycieli
Rejestr wypadków uczniów
Rejestr wypadków przy pracy
Rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej
Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
Rejestr wydanych zaświadczeń
Rejestr wydanych legitymacji służbowych
Rejestr zleceń
Rejestr umów
Księga uczniów
Arkusze ocen uczniów
Rejestr wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego, rejestr decyzji (akt nadania),
Rejestr zaświadczeń o pozytywnym wyniku rozmowy kwalifikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego
Rejestr wnioskodawców ubiegających się o uzyskanie informacji publicznej
EWIDENCJE
Ewidencja wydanych pełnomocnictw i upoważnień
Ewidencja absencji pracowników
Ewidencja urlopów
Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
Ewidencja skarg i wniosków
Ewidencja osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia
Ewidencja druków ścisłego zarachowania
Ewidencja dokumentacji składnicy akt
Informacje z rejestrów, ewidencje oraz składnicy akt są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów.
• Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2018 poz. 1330)
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119, s.1
• Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz.1000)
Pytania dotyczące rejestrów, ewidencji oraz danych ze składnicy akt proszę kierować do dyrektora, tel. 12 4247468