Wejścia na teren szkoły zaprojektowano od ulicy Wróblewskiego. Istnieją trzy wejścia prowadzące bezpośrednio do budynku dostępne dla uczniów, nauczycieli i pracowników administracji i obsługi. Wejście główne do budynku zaopatrzono w drzwi automatycznie otwierane, rampę podjazdową z obustronnymi poręczami. Wejście na teren szkoły oraz do budynku szkoły wejściem głównym pozwala na swobodne poruszanie się osobie na wózku. Wejścia boczne są niedostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W szkole istnieją 3 kondygnacje: parter, pierwsze piętro oraz piwnica. Poziom parteru jest dostępny dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Możliwy jest dostęp do sal lekcyjnych, sali gimnastycznej, stołówki szkolnej, pomieszczeń administracyjnych. Na piętro (gdzie znajdują się pracownie przedmiotowe) oraz do piwnicy prowadzą schody.
Szkoła nie zapewnia informacji na temat rozkładu pomieszczeń w sposób wizualny i dotykowy lub wizualny i głosowy,
W budynku znajdują się oznaczenia w alfabecie brajla oraz oznaczenia kontrastowe, nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.
Kolor ścian i podłóg jest kontrastowy w niewielkim stopniu.
Na parterze znajduje się toaleta przystosowana do użytku dla osób niepełnosprawnych.
W budynku na każdym poziomie (parter i pierwsze piętro) znajduje się korytarz. Na jego początku i końcu znajdują się klatki schodowe. Zastosowano taśmę do wyróżnienia stopni na schodach.
Budynek nie posiada windy, posiada schodołaz.
Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.