Lp. |
Ewidencje/ Rejestry/Archiwa
|
1. |
Rejestr Zarządzeń i Poleceń Dyrektora DPS |
2. |
Rejestr kontroli zewnętrznych |
3. |
Rejestr kontroli wewnętrznych |
4. |
Rejestr korespondencji |
5. |
Ewidencja dokumentów zarchiwizowanych |
6. |
Ewidencja pracowników i dokumentów dot. pracowników |
7. |
Ewidencja czasu pracy , urlopów pracowników DPS |
8. |
Rejestr zatrudnionych w szczególnych warunkach |
9. |
Rejestr zwolnień lekarskich |
10. |
Rejestr spraw sądowych |
11. |
Rejestr wypadków i ryzyka zawodowego |
12. |
Rejestr szkoleń BHP pracowników |
13. |
Rejestr druków ścisłego zarachowania |
14. |
Rejestr dokumentów księgowych |
15. |
Rejestr faktur |
16. |
Rejestr udzielonych ulg |
17. |
Ewidencja składników majątku |
18. |
Ewidencja protokołów przyjęcia, likwidacji, kasacji, przekazania, przerobu, przeniesienia i inwentaryzacji składników majątku DPS |
19. |
Rejestr zamówień publicznych |
20. |
Rejestr – Książka skarg i wniosków |
21. |
Ewidencja pieczęci i pieczątek DPS |
22. |
Ewidencja odzieży roboczej i ochronnej pracowników |
23. |
Ewidencja dokumentów systemu HACCP |
24. |
Ewidencja Oszczędności mieszkańców DPS |
25. |
Ewidencja akt osobowych mieszkańców |
26. |
Ewidencja ruchu mieszkańców |
27. |
Ewidencja dokumentacji mieszkańców ( zleceń lekarskich, historii chorób, konsultacji medycznych, indywidualnych planów wsparcia) |
28. | Rejestr zgłoszeń o zdarzeniach nadzwyczajnych |
Informacje z rejestrów, ewidencji oraz archiwum są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów:
• Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2018 poz. 1330)
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO),
• ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
Skonkretyzowane pytania odnośnie udostępniania danych zawartych w ewidencjach, rejestrach i archiwach proszę kierować na e-mail: sekretariat@dps.krakow.pl
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nowa Huta os. Hutnicze 5 w Krakowie informuje, że w placówce prowadzony jest Rejestr zdarzeń nadzwyczajnych.
Zgłoszenia o zdarzeniach nadzwyczajnych należy złożyć na formularzu dostępnym pod adresem: https://www.bip.krakow.pl/zalaczniki/dokumenty/n/494965/karta
Osobami upoważnionymi do przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniach są:
Maria Grabowska - Zastępca Dyrektora
Anna Kosecka - Kierownik Zespołu Opiekuńczo-Terapeutycznego (OT1)
Bożena Sośnicka - p.o. Kierownik Zespołu Opiekuńczo-Terapeutycznego (OT2)
Danuta Fudała - Kierownik Zespołu Opiekuńczo-Terapeutycznego (OT3)
Zgłoszenia można dokonać:
a) drogą elektroniczną na adres e-mail: zd@dps.krakow.pl
b) osobiście: w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej Nowa Huta w Krakowie os. Hutnicze 5
c) listownie: adres Dom Pomocy Społecznej Nowa Huta os. Hutnicze 5, 31-917 Kraków