1. Rejestr Zarządzeń Dyrektora Galerii - przechowywany w formie aktowej, udostępniane w Sekretariacie, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.
2. Rejestr Umów z osobami prawnymi - dane przechowywane w formie aktowej i elektronicznej udostępniane w udostępniane w Sekretariacie, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.
3. Rejestr Umów z osobami fizycznymi - dane przechowywane w formie aktowej i elektronicznej udostępniane przez Księgowość, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.
4. Ewidencja akt osobowych i płacowych przechowywana w formie aktowej, udostępniane przez Księgowość, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.
5. Archiwum Zakładowe, możliwość dostępu po wcześniejszym umówieniu - dokumenty przechowywane są w formie aktowej, udostępniane pod nadzorem archiwisty, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.
6. Rejestr Pełnomocnictw - przechowywany w formie aktowej i elektronicznej udostępniane w udostępniane w Sekretariacie, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.
7. Sprawozdania merytoryczne z działalności Galerii, przechowywane w formie aktowej i elektronicznej udostępniane w udostępniane w Sekretariacie, po uzyskaniu przez osobę zainteresowaną pisemnej zgody Dyrektora na wniosek składany w sekretariacie Galerii.