Archiwum Domu Pomocy Społecznej ma status składnicy akt .
Gromadzone są w nim akta niezbędne do bieżącej pracy jednostki, a także dokumentacja osobowa i płacowa byłych pracowników Domu.
Wnioski odnośnie udostępniania danych zawartych w ewidencjach i rejestrach należy kierować na e-mail: sekretariat@dpslanowa43.pl
Informacje z rejestrów, ewidencji oraz archiwum są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.
Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
Ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r.
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE