L.P. | Rodzaj rejestru | Wersja zapisu |
1 | Rejestr-ewidencja dzieci przyjętych, lista rezerwowa dzieci | Wersja papierowa |
2 | Rejestr korespondencji | Wersja papierowa |
3 | Rejestr umów | Wersja papierowa |
4 | Rejestr faktur | Wersja papierowa |
5 | Rejestr wypadków | Wersja papierowa |
6 | Rejestr okresowych kontroli stanu technicznego budynku | Wersja papierowa |
7 | Rejestr kontroli | Wersja papierowa |
8 | Ewidencja pracowników i dokumentów pracowników / akta osobowe, podania o prace / | Wersja papierowa |
9 | Ewidencja osób korzystających z funduszu socjalnego i dokumentacja | Wersja papierowa |
10 | Ewidencja skarg i wniosków | Wersja papierowa |
11 | Ewidencja składników majątku | Wersja papierowa |
12 | Ewidencja odzieży roboczej i ochronnej pracowników | Wersja papierowa |
Informacje z rejestrów, ewidencji oraz archiwum są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów:
Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2018 poz.1330)
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).
Ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny.
Skonkretyzowane pytania odnośnie udostępnienia danych zawartych w ewidencjach, rejestrach i archiwach proszę kierować na e-mail: zlobek32@mjo.krakow.pl