1. Ewidencja pracowników i dokumentów pracowników ( akta osobowe, podania o pracę, CV )
2. Ewidencja osób korzystających z funduszu socjalnego i dokumentacja
3. Ewidencja składników majątku
4. Ewidencja skarg i wniosków
5 .Ewidencja odzieży roboczej i ochronnej pracowników
6 . Rejestr umów
7. Rejestr dzieci przyjętych ,lista rezerwowa dzieci
8. Rejestr korespondencji
9. Rejestr faktur
10. Rejestr kontroli
11. Rejestr okresowych kontroli stanu technicznego budynku
Informacje z rejestrów, ewidencji oraz archiwum są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów:
Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2018 poz.1330)
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).
Ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny.