Przedszkole jest czynne codziennie od 6:30 do 17:00.
Grupa "Misie" - Milena Pilch
Grupa "Jeżyki" - Maria Nocula-Drożdż, Marta Nowak
Grupa "Sówki" - Alicja Morawska
Grupa "Wiewiórki" - Agnieszka Huczek, Alicja Rzepka
6:30 - 8:20 Schodzenie się dzieci. Swobodna aktywność w kącikach zainteresowań – zgodnie z potrzebami dzieci. Praca z zespołem lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym. Zabawy integracyjne. Ćwiczenia i zabawy poranne. Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne i samoobsługowe, pełnienie dyżurów.
8:20 - 8:40 Śniadanie grupa "Misie" i grupa "Jeżyki".
8:40 - 9:00 Śniadanie grupa "Sówki" i grupa "Wiewiórki".
Utrwalanie nawyków zdrowego i kulturalnego spożywania posiłków, czynności higieniczne.
9:00 - 10:00 Zintegrowana działalność edukacyjna zgodna z podstawą programową, zajęcia i zabawy edukacyjne z całą grupą. Sytuacje edukacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka, wspierające jego rozwój emocjonalny, poznawczy i fizyczny.
10:00 - 11:00 Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze: tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, spacery, wycieczki. Czynności higieniczne, przygotowanie do drugiego śniadania.
11:20 - 11:40 Drugie śniadanie grupa "Misie" i grupa "Jeżyki".
11:40 - 12:00 Drugie śniadanie grupa "Sówki" i grupa "Wiewiórki".
11:40 - 13:55 Odpoczynek, relaksacja, słuchanie bajek literackich i muzycznych.
Grupy starsze: gry i zabawy ruchowe w ogrodzie. Zabawy badawcze, konstrukcyjno – techniczne. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową. Zabawy kołowe, rysowanie na tematy dowolne. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
13:30 - 14:00 Obiad grupa "Sówki" i grupa "Wiewiórki".
14:00 - 14:30 Obiad grupa "Misie" i grupa "Jeżyki".
13:30 - 17:00 Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe. Zabawy kreatywne (malowanie, rysowanie, wycinanie, majsterkowanie). Zajęcia w małych zespołach, praca indywidualna: kompensacyjno – wyrównawcza oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy dowolne wg zainteresowań, czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.