REJESTRY, EWIDENCJE
Lp | Rodzaj rejestru | Wersja zapisu |
1. | Rejestr -Ewidencja dzieci przyjętych, lista rezerwowa dzieci | Wersja papierowa |
2. | Rejestr korespondencji | Wersja papierowa |
3. | Rejestr umów robót budowlanych | Wersja papierowa |
4. | Rejestr faktur- media | Wersja papierowa |
5. | Rejestr wypadków | Wersja papierowa |
6. | Rejestr zarządzeń dyrektora | Wersja papierowa |
7. | Rejestr kontroli zewnętrznych | Wersja papierowa |
8. | Ewidencja pracowników i dokumentów pracowników | Wersja papierowa |
9. | Ewidencja osób korzystających z funduszu socjalnego i dokumentacja | Wersja papierowa |
10. | Rejestr skarg i wniosków | Wersja papierowa |
11. | Ewidencja składników majątku | Wersja papierowa |
12. | Rejestr zamówień publicznych | Wersja papierowa |
13. | Rejestr zamówień do których nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych | Wersja papierowa |
14. | Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej | Wersja papierowa |
15. | Składnica akt | Wersja papierowa |
Informacje z rejestrów, ewidencji oraz archiwum są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów:
Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2018 poz.1330)
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).
Ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny.
Skonkretyzowane pytania odnośnie udostępnienia danych zawartych w ewidencjach, rejestrach i archiwach proszę kierować na e-mail: zlobek33@mjo.krakow.pl
ARCHIWA
Zakładowa składnica akt Żłobka Samorządowego Nr 33 udostępnia materiały archiwalne będące w jej zasobie archiwalnym na podstawie Instrukcji Archiwizacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem Nr 11A/2017 Dyrektora Żłobka Samorządowego Nr 33 w Krakowie z dnia 27.11.2017 r., wydanej na podstawie art. 6 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dokumentacje udostępnia się na miejscu do wglądu w pomieszczeniu składnicy akt, poprzez jej wypożyczenie lub wykonanie kopi. Oryginały dokumentów archiwalnych są wypożyczane poza siedzibą żłobka jedynie na podstawie zgody Dyrektora Żłobka Nr 33.
Udostępniane dokumentacji archiwalnej następuje na podstawie złożonego wniosku. Wniosek o udostępnienie dokumentacji archiwalnej powinien zawierać:
datę, wskazanie rodzaju i treści poszukiwanej dokumentacji oraz cel jej pozyskania, sposób udostępnienia, imię, nazwisko oraz dane kontaktowe wnioskodawcy poszukującego dokumentacji.
Korzystający z dokumentacji oraz wypożyczający ją poza siedzibę żłobka ponosi pełną odpowiedzialność za stan udostępnianych oraz wypożyczanych archiwaliów.
Istnieje także możliwość odmowy wypożyczenia dokumentacji z powodu złego stanu ich zachowania.
Zespół Zakładowej Składnicy Akt