I. Informacja o prowadzonych rejestrach i ewidencjach:
1. Centralny rejestr umów
2. Rejestr umów cywilno-prawnych
3. Rejestr pism przychodzących i wychodzących
4. Rejestr zamówień publicznych
4. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
6. Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora
7. Rejestr skarg i wniosków
8. Rejestr pełnomocnictw i upoważnień
9. Ewidencja środków trwałych
10. Ewidencja wyposażenia
Pytania odnośnie rejestrów proszę kierować na adres sekretariat@teatrkto.pl
Udostępnianie informacji zawartych w prowadzonych rejestrach i ewidencjach następuje zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001 r. poz. 1198) przy zachowaniu wymogów określonych przepisami szczególnymi.
II. Archiwum zakładowe
Archiwum Zakładowe Teatru KTO prowadzone jest w siedzibie Teatru, ul.Zamoyskiego 50 w Krakowie.
- Udostępnianie dokumentacji z archiwum może nastąpić wyłącznie na terenie archiwum zakładowego i pod nadzorem archiwisty (kontakt: sekretariat@teatrkto.pl)
- Udostępnienie odbywa się po uzyskaniu zezwolenia zainteresowanego od Dyrektora Teatru KTO na podstawie przedstawionego pisemnego podania.
- Korzystający z dokumentacji ponosi pełną odpowiedzialność za stan akt i ich zwrot w terminie.
- W przypadku udzielenia zezwolenia przez Dyrektora należy określić datę zwrotu dokumentacji oraz wypełnić kartę udostępniania akt.