Rejestry i ewidencje prowadzone w Zarządzie Cmentarz Komunalnych w Krakowie:
Udostępnienie informacji zawartych w rejestrach i ewidencjach można uzyskać na wniosek złożony w trybie przepisów ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej przy zachowaniu wymogów określonych przepisami szczególnymi, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Archiwum zakładowe Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie prowadzone jest w siedzibie ZCK w Krakowie, ul. Rakowicka 26 w Krakowie, w godzinach pracy ZCK. Udostępnianie dokumentacji z archiwum zakładowego może nastąpić wyłącznie na terenie archiwum zakładowego i pod nadzorem archiwisty. Udostępnienie odbywa się po uzyskaniu zezwolenia zainteresowanego od Dyrektora ZCK na podstawie przedstawionego pisemnego podania. Korzystający z dokumentacji ponosi pełną odpowiedzialność za stan udostępnionych akt.