Lp. | Rodzaj rejestru | Wersja zapisu |
1. | Rejestr - dzieci przyjętych do żłobka | Wersja papierowa |
2. | Rejestr umów robót budowlanych | Wersja papierowa |
3. | Rejestr faktur | Wersja papierowa |
4. | Rejestr wypadków pracowników w pracy | Wersja papierowa |
5. | Rejestr dostawców | Wersja papierowa |
6. | Rejestr kontroli zewnętrznych | Wersja papierowa |
7. | Rejestr ewidencji pracowników | Wersja papierowa |
8. | Rejestr umów w sprawie korzystania dzieci z usług żłobka | Wersja papierowa |
9. | Rejestr skarg i wniosków | Wersja papierowa |
10. | Rejestr- ewidencja składników majątku | Wersja papierowa |
11. | Rejestr zamówień publicznych | Wersja papierowa |
12. | Rejestr PK – polecenia księgowania | Wersja papierowa |
13. | Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej | Wersja papierowa |
14. | Rejestr składnicy akt | Wersja papierowa |
Informacje z rejestrów, ewidencji oraz archiwum są udostępniane na wniosek, przy zachowaniu przepisów:
Skonkretyzowane pytania odnośnie udostępnienia danych zawartych w ewidencjach, rejestrach i archiwach proszę kierować na e-mail: zlobek1@mjo.krakow.pl.
Zakładowa składnica akt Żłobka Samorządowego Nr 1 udostępnia materiały archiwalne będące w jej zasobie archiwalnym na podstawie art. 6 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dokumentacje udostępnia się na miejscu do wglądu w pomieszczeniu składnicy akt, poprzez jej wypożyczenie lub wykonanie kopi. Oryginały dokumentów archiwalnych są wypożyczane poza siedzibą żłobka jedynie na podstawie zgody Dyrektora Żłobka Nr 1.
Udostępniane dokumentacji archiwalnej następuje na podstawie złożonego wniosku. Wniosek o udostępnienie dokumentacji archiwalnej powinien zawierać:
Korzystający z dokumentacji oraz wypożyczający ją poza siedzibę żłobka ponosi pełną odpowiedzialność za stan udostępnianych oraz wypożyczanych archiwaliów.
Istnieje także możliwość odmowy wypożyczenia dokumentacji z powodu złego stanu ich zachowania.