DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 3 W KRAKOWIE
1. Opis dostępności wejścia do budynku
Budynek posiada dwa wejścia;
1. Główne – niedostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową (bariera w postaci stopni schodów), drzwi jednoskrzydłowe otwierane ręcznie.
2. Tylne – wejście od strony wewnętrznego dziedzińca, zarówno w wypadku przedszkola jak i szkoły – niedostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową (bariera w postaci stopni schodów), drzwi jednoskrzydłowe
Brak rampy/platformy umożliwiającej wjazd osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.
2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind
W budynku brak windy lub innych udogodnień dla osób z niepełnosprawnością ruchową lub poruszających się na wózku.
Szerokość korytarzy umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
W budynku brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Brak wydzielonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością ruchową na terenie Placówki.
5. Informacja o dostępie komunikacyjnym.
Zespół znajduje się w bezpośredniej bliskości przystanków komunikacji miejskiej tramwajowej.
6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
W Placówce nie ma tłumacza języka migowego na miejscu, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.