I. Informacja oprowadzonych rejestrach i ewidencjach:
1. Rejestr umów
2. Rejestr umów cywilno-prawnych
3. Rejestr pism przychodząco-wychodzących
4. Rejestr zamówień publicznych
5. Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora
6. Ewidencja środków trwałych
7. Ewidencja wyposażenia
Pytania odnośnie rejestrów proszę kierować na adres: sekretariat@teatrvariete.pl
Udostępnianie informacji zwrotnej w prowadzonych rejestrach i ewidencjach następuje zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2001 r. poz. 1198) przy zachowaniu wymogów określonych przepisami szczególnymi.
II. Archiwum zakładowe
Archiwum zakładowe Krakowskiego Teatru VARIETE prowadzone jest w siedzibie Teatru, ul. Grzegórzecka 71 w Krakowie:
1. Udostępnianie dokumentacji z archiwum może nastąpić wyłącznie na terenie archiwum zakładowego i pod nadzorem archiwisty.
2. Udostępnienie odbywa się po uzyskaniu zezwoleniu od Dyrektora Teatru.
3. Korzystający z dokumentacji ponosi pełną odpowiedzialność za stan akt i ich zwrot w terminie (karta udostępniania akt).