1) Wejścia na teren szkoły zaprojektowano od ulicy Bieńczyckiej. Istnieją trzy wejścia prowadzące bezpośrednio do budynku dostępne dla uczniów, nauczycieli i pracowników administracji obsługi. Wejście na teren szkoły, wejście główne oraz wejście do budynku szkoły od strony boiska wielofunkcyjnego (z tyłu szkoły). Wejście główne pozwala na swobodne poruszanie się osobie na wózku. Wejścia boczne są niedostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
2) W szkole istnieją trzy kondygnacje: piwnica, parter, pierwsze piętro oraz drugie piętro. Poziom parteru jest dostępny dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Możliwy jest dostęp do sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych. Na piętra (gdzie znajdują się pracownie przedmiotowe i sala gimnastyczna) oraz do piwnicy prowadzą schody.
3) Szkoła nie zapewnia informacji na temat rozkładu pomieszczeń w sposób wizualny i dotykowy lub wizualny i głosowy.
4) W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych
i słabowidzących, nie można skorzystać z tłumaczenia języka migowego.
5) Kolor ścian i podłóg jest kontrastowy w niewielkim stopniu.
6) Na parterze znajduje się toaleta przystosowana do użytku dla osób niepełnosprawnych.
7) W budynku na każdym poziomie (parter i piętra) znajduje się korytarz. Na jego początku i końcu znajdują się klatki schodowe. Zastosowano taśmę do wyróżnienia stopni na schodach.
8) Budynek nie posiada wind ani schodołazów.
9) Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.