► Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenie przez obszar kontroli
Wejście do budynku szkoły jest wykonane z kilku stopni schodowych. Szkoła posiada jeden podjazd do wejścia głównego przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
► Opis dostępności korytarzy, schodów i wind
W budynku szkoły korytarze, schody i balustrady schodów są zgodne z prawem budowlanym.
W budynku dwukondygnacyjnym nie ma wind, które umożliwiałyby osobom niepełnosprawnym przedostanie się na wyższe kondygnacje.
► Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych
W budynku szkoły nie ma zamontowanych platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
► Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
Na terenie placówki nie ma parkingu z wyznaczonym miejscem postojowym dla pojazdów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
► Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
► Informacja o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Na terenie szkoły nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.